Weekendknutsel

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.928
3.243
Gaanderen
Henk wat een leuk project. Ik dacht eerst dat wordt een splitcane variant maar ik zie lees dat het houten strips zijn. Ach mij moet je ook niet meer van dichtbij bekijken. Ik denk dat vele zich daarbij mogen aansluiten 😇

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
5.095
1.058
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Mooie standaard. Waar zijn de draaiknoppen voor?
Om de zaak te demonteren/'in line' te draaien voor transport. Als je zo'n standaard alleen maar thuis gebruikt is dat idd niet nodig, maar meestal neem je een instrumentstandaard ook mee naar orkestrepetities en uitvoeringen. Nou heb je als hoornist in blaasorkesten meestal wel wat te doen (ook al is het veel napikken), maar in symfonieorkesten heb je regelmatig hele delen rust. Dan wil je je toeter echt wel op een standaard zetten. En ook tijdens pauzes en zo - beter dan op je stoel leggen waar iemand m er af kan stoten. Dus zo'n instrumentstandaard gaat vrijwel altijd mee 'op reis' met je instrument.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.