Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo blijkt maar weer eens: zet er zo veel mogelijk informatie bij. Komt het van een boom in de tuin of een pallet uit Verweggistan? Zwaar, licht, geur, hardheid.
En een foto van het kopse hout zou ook helpen, natuurlijk.
er staat hier in de buurt een container vol van, allemaal zoals dit. Lijken mij dus allemaal kleine boompjes geweest aangezien het spint er nog aan zit. Zitten wel wat spijkers aan een kant.
Ook wel ergens stempels gezien zijn die lees baar voor iemand ?
Ik heb recentelijk, gratis. een oude 'teak' tafel van marktplaats afgehaald. Ik wist al dat het geen teak was, maar gratis hout kan ik niet voorbij laten gaan. Het hout was heel licht. Na het verzagen en en het vlakken kwam ik dezelfde patronen tegen die jij laat zien. Ik denk zelf dat het aziatisch wilgenhout is. Op zich niet erg, het is gratis en het heeft een mooi kleurpatroon.
Een container vol? Dat staat hier nooit in de buurt...
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.