We zijn hier met het leegruimen van een ietwat verwaarloosde tuin bezig van een buurman en daar staan een aardige kers en een flinke walnoot in. Is er evt. vanuit hier interesse? Doorsnede is minimaal 50cm. Ik kan morgen wel foto's maken van de kers. De walnoot wordt lastiger, maar ik doe mijn best
. Uit de kers is overigens afgelopen jaar de top uit gebroken, dus alleen de stam is enigszins inzetbaar denk ik.
We zitten in centrum Eindhoven. Is er vanuit hier interesse in het hout? Of kunnen we het net zo goed verzagen tot brandhout.
Zelf zou ik het graag verzagen in planken, maar mis even de kennis en ruimte om dat goed en fatsoenlijk te doen.
We kunnen tips rond het gecontroleerd neerhalen van flink hoge bomen (niet alleen die walnoot, maar ook coniferen en berken) overigens ook wel goed gebruiken
.
We zitten in centrum Eindhoven. Is er vanuit hier interesse in het hout? Of kunnen we het net zo goed verzagen tot brandhout.
Zelf zou ik het graag verzagen in planken, maar mis even de kennis en ruimte om dat goed en fatsoenlijk te doen.
We kunnen tips rond het gecontroleerd neerhalen van flink hoge bomen (niet alleen die walnoot, maar ook coniferen en berken) overigens ook wel goed gebruiken