Walnoot boom gratis omzagen .

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Goed geprobeerd om stevige kosten te ontlopen. Is geen boom die je zo maar even omlegt. Moet je al goed uitgerust voor zijn. Gratis hout is helemaal niet zo gratis als het lijkt. Bij kennissen vroeg een klimmer 500 euro om zo een boom neer te halen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ja het levert genoeg op als het droog is zonder scheuren en weinig spint. Als de stronk in de grond ook weg moet is dat een flinke klus met hobby materiaal.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Walnotenhout levert toch genoeg op als ik de prijzen zo zie .
Weet van het kappen ook weinig van af , ik dacht misschien kan ik er iemand blij mee maken .

Willem
Als mooie, droge planken wel. Mogelijk krijg je de stam zelfs niet in zijn geheel buiten vanwege beperkte toegang. Of mag je niet met een machine over het gras.
Het gaat in ieder geval een hele klus zijn om de boom zonder schade uit te kleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Poortstuk

Poortstuk

Actieve deelnemer
22 jan 2021
170
82
Aalten
Bij onze buren zijn een paar populieren gekapt. Vrij toegankelijk met groot materieel. Een loonwerker heeft de klus geklaard. Het bedrag wat op de offerte stond ben ik van geschrokken. Verkoop van het afgevoerde hout ging er nog wel van af.

Ik denk dat de persoon van deze walnoot ook is geschrokken van een offerte. Daar moet je met een kraan bij en of de afscheiding het overleeft is ook een dingetje.
Dat gratis wordt een duur stukje hout.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.