waar freesbits kopen

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
Beste mede forummers,

Ik ben sinds kort in het bezit van een ooznest workbee cnc (1000*1500mm screwdriven) .
Voorlopig staat hij even zo opgesteld, de omkasting van alu profielen is onderweg :p

Foto:

IMG_20200224_163120.jpg

Ik heb al een aantal goedkope bitjes (vooral om alles onder de knie te krijgen, als er dan eentje stukgaat hoort dat sowieso bij het langzame leerproces) aangekocht via amazon en een startpakket van ooznest, maar waar kopen jullie deftige en/of betaalbare bitjes?

Ik ken wel de merken amana, shark, bitsbits, .. maar die komen van over het water, dat is nogal omslachtig, duur kwa importkosten:p
Als het hier "lokaal" of in europa kan, dan liever van hier!

Bedankt,

Christophe
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
CMT is goed en in Italië niet zo duur (bv bij Mobiltecnica of VenditaUtensili). Als je slim bent bestel je ook zaagbladen of frezen voor de bovenfrees mee. De meeste CNC bits heb ik echter van Aliexpress en Banggood gehaald omdat ze goedkoop zijn en ik er vanuit ging dat ik nog wel een paar bits zou breken door mijn onkunde. Tot nu toe is dat nog niet gebeurd.....
 
Laatst bewerkt:

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Van CNC-Plus heb ik er ook een aantal. Daar komt ook mijn Kress spindel vandaag, aangezien die daar veel goedkoper was dan in Nederland.
 

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
bedankt iedereen voor de aanbevelingen!

@twdi: als de omkasting klaar is en het klembord gemaakt dan zal ik eens een filmpje posten :)

groetjes,

Christophe
 

sjefke1993

Nieuw lid
19 jan 2020
12
1
Ik heb recent een bestelling gedaan op freesjes.nl. Groot aanbod en ook goedkope opties, ben benieuwd naar de kwaliteit :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.