Waar bestel ik een kom guts?

BramW

Nieuw lid
12 mrt 2025
4
8
Moergestel
De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een kom guts, of bowl gouge, voor de houtdraaibank. Liefst met een U vorm ipv een V vorm.
Iemand een idee of ik ze binnen nederland kan bestellen? Op bol.com zie ik veel gutsen maar niet waar ik naar op zoek ben. Vorige keer had ik er eentje van ali besteld omdat ik ze nergens anders kon vinden maar de kwaliteit van het staal was slecht en ik heb geen zin om weer 4 weken te wachten op mijn bestelling.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Bram

• Leuk
Waarderingen: wijk0983

Wim Nienhuys

Nieuw lid
29 mrt 2025
4
0
Zijderveld
De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een kom guts, of bowl gouge, voor de houtdraaibank. Liefst met een U vorm ipv een V vorm.
Iemand een idee of ik ze binnen nederland kan bestellen? Op bol.com zie ik veel gutsen maar niet waar ik naar op zoek ben. Vorige keer had ik er eentje van ali besteld omdat ik ze nergens anders kon vinden maar de kwaliteit van het staal was slecht en ik heb geen zin om weer 4 weken te wachten op mijn bestelling.

Bram

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.405
524
Etten-Leur

Bram
In Nl wordt het een schalenguts genoemd, in Be ook wel ijldraaiguts. Verrassend dat je met de zoekterm komguts of bowlgouge niet verder kwam dan Cn.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.