vulpen in aanbouw

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.673
2.559
Gaanderen
Pieter die soort zit niet in de verzameling, ik heb nog wel roze acryl :sneaky: . Dat is iets te uitdagend.
Handig18 dat is een mogelijkheid. Heel standaard en veilig. Maar is optie B.
Ik denk dat ik nog wel wat tijd heb, Het word kouder en in mijn schuur is geen verwarming. Ik heb hem wel redelijk geisoleerd maar onder de 10 graden is het wel minder aangenaam. Ik heb een IR paneel maar geen ruimte om hem op te hangen alles hangt al vol.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Misschien wel veilig Wim, maar het geeft de pen wel de final touch, gezien het hout dat je hebt gebruikt :cool: (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck
Pieter die soort zit niet in de verzameling, ik heb nog wel roze acryl :sneaky: . Dat is iets te uitdagend.
Handig18 dat is een mogelijkheid. Heel standaard en veilig. Maar is optie B.
Ik denk dat ik nog wel wat tijd heb, Het word kouder en in mijn schuur is geen verwarming. Ik heb hem wel redelijk geisoleerd maar onder de 10 graden is het wel minder aangenaam. Ik heb een IR paneel maar geen ruimte om hem op te hangen alles hangt al vol.
Kan je hem toch niet proberen op te hangen en een klein review geven over je IR panel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.