Voorstelling nieuw lid

luc02

Nieuw lid
22 feb 2021
18
3
Beste leden
Ik heb me vandaag geregistreerd als nieuw lid (na een tijdje meelezen). Aan het einde van mijn loopbaan als taalleerkracht heb ik in avondonderwijs een opleiding meubelmaker gevolgd. De houtbewerkingsmicrobe had ik eigenlijk al te pakken van mijn grootvader. De zin voor nauwkeurigheid heb ik van mijn vader die werkte als ontwerptekenaar van hefwerktuigen. Voor eigen gebruik en voor familieleden heb ik al enkele projectjes afgewerkt, maar ik heb geen enkele commerciële ambitie. Mijn werkplaats zit in onze kelder en dus zijn grote machines uitgesloten (helaas!). We wonen in het noorden van de provincie Antwerpen.
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
900
760
Nootdorp
Welkom. Ik ben benieuwd naar je creaties. Enneh, in het Noorden van de provincie Antwerpen, dat is toch hetzelfde als ietsje ten zuiden van Amsterdam:sneaky:.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.114
1.939
Klein-Brabant, Vlaanderen
Enneh, in het Noorden van de provincie Antwerpen, dat is toch hetzelfde als ietsje ten zuiden van Amsterdam
heb een vage geschiedkundige herinnering dat de kooplui uit antwerpen die in de middeleeuwen door de toenmalige vreemde bezetter omwille van godsdienstige verschillen verjaagd werden, amsterdam groot gemaakt hebben
a'pen en a'dam hebben inderdaad iets gemeen
 
  • Leuk
Waarderingen: Charel09

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.