voorstellen

NienkeK

Nieuw lid
30 jul 2021
1
0
Almere
Nadat ik een huis gekocht heb, heb ik een nieuwe hobby gekregen. Hout en alles wat daarmee samenhangt. Heel leuk, maar ik weet bijna niets van hout en hout bewerken. Ik moet alles opzoeken en uitdenken hoe het moet. Dit forum helpt mij daarbij. Ik heb twee buiten stoelen van hardhout gemaakt en een dek van een steiger zelf gelegd op de geleverde onderbouw en daarmee de leefruimte buiten enorm vergroot. Dit jaar nog niet veel van kunnen genieten, maar het is een fantastisch gevoel om het zelf te maken!
Voor de dingen die ik niet kan (timmermansoog) of die te zwaar zijn, heb ik soms fysieke hulp nodig, maar het liefst doe ik het zelf. Al doende leer ik.
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Welkom! Inderdaad: al doende leert men. Eenvoudig beginnen en naar mate de vaardigheden (en je zelfvertrouwen) toenemen, groei je naar groter en uitdagender klussen. Geniet van de reis!
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
900
760
Nootdorp
Nou, dan zit je hier wel op de goede plaats. Laat maar weten waar we je mee kunnen helpen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.