Voorstellen

ronaldlanda

Actieve deelnemer
2 jun 2016
25
3
41
Rotterdam
Hallo forummers!

Ik ben Ronald, 37 jaar, woonachtig in Rotterdam. Ik ben getrouwd en heb 2 kids, van 4 en 6 jaar. Ik ben een software engineer van beroep en ben dus gewend hele dagen achter mijn bureau naar mijn schermen te staren.

Na lang gezocht te hebben, heb ik eindelijk een goede, veilige, droge, warme ruimte kunnen bemachtigen waar ik serieus kan beginnen met mijn lang beoogde hobby van houtbewerken. Het maken van aparte meubels lijkt me leuk, maar het uiteindelijke doel is om gitaren te bouwen. Toen ik een aantal jaren geleden even een kleine ruimte kon gebruiken heb ik een massief beukenhouten werkbank gebouwd en een aantal kleine meubeltjes voor familie.

Nu ik een betere ruimte heb voor langere tijd, is het tijd om een aantal machines aan te schaffen. Ik heb eindeloos gegoogled en gelezen over machines, maar er blijven toch altijd onduidelijkheden, vooral als je niet dagelijks werkt met dat soort machines. Ik hoop op dit forum toch wat duidelijkheid te vinden ;-).

Enfin, ik kijk erg uit naar het lezen en reageren op dit forum.

Fijne avond!
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Welkom! Klinkt herkenbaar. Op dit forum zitten veel software ontwikkelaars.

Overigens heb Ik een tijdje terug mijn eerste gitaar gemaakt en met wat ervaring op houtgebied, stelt dat eigenlijk niet veel voor. (Hopelijk beledig ik nu niemand)
 
  • Leuk
Waarderingen: ronaldlanda

ronaldlanda

Actieve deelnemer
2 jun 2016
25
3
41
Rotterdam
Bedankt Meron!

Dat klinkt bemoedigend :). Ik bekijk regelmatig de videos van Fletcher Handcrafted Guitars op Youtube, en dat boezemt toch wat angst in, haha. Maar oefening baart kunst!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.