verwarmde kleding

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.383
207
Gem. Winsum (Groningen)
Ik overweeg een verwarmde jas, vest of bodywarmer te kopen. Bij de legio webwinkels is de keuze groot. Maar ik ken niemand die met zoiets ervaring heeft.
Wat ik zoek is een dun vest of dunne bodywarmer met verwarmingselementen waarover ik dan een `gewone` gewatteerde werkjack draag.

Ik verwarm nu mijn werkplaatsje met elektrische kacheltjes en gebruik de jas alleen voor korte klussen of gedurende het eerst anderhalf uur als de werkplaats nog bezig is op te warmen. (ik heb een hekel aan een koude werkplek).

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.818
871
Enschede
ingoogni.nl
Wat ik zoek is een dun vest of dunne bodywarmer met verwarmingselementen waarover ik dan een `gewone` gewatteerde werkjack draag.
Ga voor zo dun mogelijk, verwarmd shirt. Dan houdt je controle, als je druk bezig bent heb je het al snel te warm. Doe je dan je verwarmde bodywarmer uit, dan heb je het ineens koud. Het concept laagjes, laagjes, laagjes blijft ook met verwarmde kleding gewoon op gaan. Praktisch, t-shirt, verwarmd shirt, dunne trui, bodywarmer.

wimpie

Actieve deelnemer
29 sep 2015
323
121
heb een verwarmde jas van Makita (DCJ205 - werkt met de standaard 18V batterijen, 3 standen en 5 verwarmde zones) en dit werkt goed als je eronder weinig aan hebt (bv enkel T shirt). Heb je echter een T shirt met sweater/hoodie aan dan voel je de warmte bijna niet meer. Ik gebruikt de jas meestal zonder batterij maar eronder verschillende laagjes.

PS afkoelen doe je vooral met je hoofd, dus een muts en nekwarmer doet wonderen

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.