Vers notenhout beschikbaar

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Collega draaiers,

Een bevriende hovenier parkeert net zijn aanhanger voor mijn deur met flinke stukken notenhout van een boom die hij vandaan heeft gerooid. Of ik interesse heb? Jazeker! Maar het is veel te veel voor mij om op te slaan en te verwerken.

Daarom bij deze de vraag of er draaiers in de omgeving van R'dam zijn die ook interesse in wat stukken hebben. Zo ja, dan zal ik wat meer van de wagen afhalen en kortstondig opslaan.

Dit is een kortdurend aanbod, want de hovenier wil straks wel z'n wagen weer terug ;). Dus sla je slag ...

(Helaas zit ik even "vast" in een meeting en kan nu geen maten nemen. Hopelijk kan ik dat straks even aanvullen.)
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.590
540
Steenbergen, Noord Brabant
Hallo arjaano, ik heb wel interesse in ‘n stuk maar inderdaad: een idee van de grootte zou wel handig zijn (past ‘t In de auto of net niet….). Details kunnen we via pb doen.
 

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Ik heb er een paar mooie stukken afgehaald en foto's genomen. Ze passen zeker in een auto. Als je een specifiek stuk wilt aanduiden: ik heb ze in onderstaande volgorde ook genummerd.

@EdP : jij heb mij ooit geholpen bij het opstarten van het houtdraaien, dus ik reserveer zeker een mooi stuk voor jou ;)


IMG_2126.jpgIMG_2126.jpgIMG_2127.jpgIMG_2128.jpgIMG_2129.jpgIMG_2130.jpgIMG_2131.jpgIMG_2132.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdP

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
Ik heb ook belangstelling en ik kan gelijk meenemen voor liefhebbers bij mij in de buurt.
Zie pb
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.