Verplaatsbare werkbank

JanPr

Actieve deelnemer
9 mrt 2020
206
73
Noordwolde (Fr)
Ik heb een flink zware werkbank gebouwd die ik in een hoek wil zetten (ook om daar te werken). Gewone inklapbare wieltjes zijn dan geen optie omdat er altijd 2 bij muur zitten waar ik niet bij kan. Heeft iemand een eenvoudig idee hoe ik het liefst met een beweging alle 4 de wielen uitklap?
 
  • Leuk
Waarderingen: Hiertebreeddaartelang

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Waarom persé inklapbare wielen? Als je aan de achterkant zwenkwielen zet en aan de voorkant 2 wielen met een rem, dan kan je werkbank geen kant op, en hoef je met verplaatsen alleen maar de 2 voorste wielen te ontgrendelen.
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.162
868
Ulvenhout
Dit draadje is van anderhalf jaar geleden he. Ik neem aan dat Jan de werkbank ondertussen wel klaar heeft....
 

kibling

Actieve deelnemer
12 jul 2021
50
10
Zandhoven
Dit draadje is van anderhalf jaar geleden he. Ik neem aan dat Jan de werkbank ondertussen wel klaar heeft....
Vond het toch nog wel interessant om mee te delen omdat ik zelf momenteel een paar projectjes probeer op te starten, eerst de vlak/vandikte in orde brengen en dan..........ga ik zoiets gebruiken voor mijn toestellen en bank!
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor en Superkees

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.