[VERKOCHT] TIP Hegner, bijna voor niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.092
2.604
Die van mij was een polycut voor 17,50. Dat vond ik een goede prijs. Ik gebruik zo'n ding niet zo vaak, dus ik wilde er niet te veel aan uitgeven. Met een nieuwe balg en een setje klemblokjes nog steeds niet zo goedkoop als ik gewild had. Met gebruikte machines is het altijd maar net wat iemand er voor over heeft. Zaag je elke dag en heb je nu een barrel, dan wil je er vast meer aan uitgeven, dan iemand als ik. Maar met MP is het heel wisselend. Soms is iets heel goedkoop en staat het er weken op zonder dat er iemand reageert. De ander keer bieden ze op tot bijna de nieuwprijs. Het is elke keer weer een verrassing.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Het ding is al wat ouder. Je moet ( nou moeten) er een snelspanner op zetten. Zitten de spanblokjes er nog bij. Het sleuteltje. Blaasbalg vervangen? Nou dat zijn de dingen om de prijs naar beneden te krijgen. Verder ziet ie er netjes uit. Heb er geen ruimte voor.:cry::cry::cry:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.092
2.604
Met twee van die klemmen met zo'n alu wieltje en een balg van de brezan, ben je dan nog steeds 100 euro kwijt. Maar ze houden wel hun waarde.
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Het ding is al wat ouder. Je moet ( nou moeten) er een snelspanner op zetten. Zitten de spanblokjes er nog bij. Het sleuteltje. Blaasbalg vervangen? Nou dat zijn de dingen om de prijs naar beneden te krijgen. Verder ziet ie er netjes uit. Heb er geen ruimte voor.:cry::cry::cry:
Op de foto wel maar er moet nog al wat aan gebeuren, ik heb hem laten staan.
 
Laatst bewerkt:

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven
Tja, als je in de buurt woont, kun je nog gaan kijken natuurlijk. Er had begin van de avond iemand €80,00 geboden, maar dat bod is weer weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.