(verkocht) Te koop: JSP Powercap Active nieuw in doos

Status
Niet open voor verdere reacties.

olivier_a

Actieve deelnemer
20 jun 2017
169
62
Brussel
Er zijn 2 versies van dit stofmasker:
Ik had de IP versie besteld in de UK, maar de versie ZONDER impact visor werd geleverd. Blijkbaar stond het productnummer fout op hun website. Ze hebben de IP versie niet in het gamma, dus ik krijg nu het voorstel om ofwel het geleverde product te houden plus een extra korting of een volledige terugbetaling na terugzenden van het masker.
Ik ben houtdraaier dus heb de IP versie nodig, maar misschien is er iemand waarbij dit niet cruciaal is en vooral de stofbescherming nodig heeft.

Ik heb er 368,20 EUR voor betaald en krijg het voorstel van extra 50 EUR korting. Hij is dus te koop voor 318 EUR.
Dit is echt een koopje, bij Baptist bv. betaal je 519 EUR
In de UK is die goedkoper, omdat daar een 0% BTW tarief is op beschermingsproducten, maar als je het vanuit Europa bestelt moet je bij import alsnog BTW betalen en importkosten. Ik had het geluk dat het pakket door de douane is gegaan zonder import.

Product is dus 100% nieuw in de doos, ongebruikt.

Af te halen regio Boutersem, Belgie. Kan ook verstuurd worden op kosten van de koper.

Ik laat de advertentie een week openstaan, en dan retourneer ik het indien geen interesse.

20230822_082552.jpg

20230822_082523.jpg

20230822_082422.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.