(Ver)Bouwbeurs

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.671
1.009
70
Veldhoven
Wij zijn maar bij het eettentje van de jaarbeurs zelf geweest was een stuk goedkoper :p
Maar dan betaal je nog de hoofdprijs. Ik pak meestal van te voren wat, maar de hele omgeving van de jaarbeurs was één grote bouwput, dus kon niet meer iets vinden. In zon geval neem ik iets kleins en dan eet ik daarna buiten wel wat meer.
Dat is geen gierigheid of armoede, maar een (kleine druppel op een gloeiende plaat) protest tegen die woekerprijzen!!!!

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.164
469
hilversum
Maar dan betaal je nog de hoofdprijs. Ik pak meestal van te voren wat, maar de hele omgeving van de jaarbeurs was één grote bouwput, dus kon niet meer iets vinden. In zon geval neem ik iets kleins en dan eet ik daarna buiten wel wat meer.
Dat is geen gierigheid of armoede, maar een (kleine druppel op een gloeiende plaat) protest tegen die woekerprijzen!!!!
Ik snap je helemaal, Maar in het restaurantje betaalde ik 8,50 voor een bak friet met kip sate dat zou ik bij de meeste snackbars ook betalen dus vond ik het nog te doen.

En ja een bouwput zeker heb nog een extra rondje op de parkeerplaats gereden omdat de uitgang bord vrij creatief geplaatst stond :)

Een kadetje met beenham en een flesje water.....€10,95.....
Idiote prijzen.
Is inderdaad aan de prijs, maar het bakje friet a €6,- is nog meer uit verband, maar dat was nog niet het ergste.
Het bakje, het formaat.........., een kaassouffle past er niet in, wat een vertoning zeg.

Ik ben totaal geen krent, ik krijg vaak op mijn kop van mijn vrouw dat ik nooit naar de prijs kijkt, maar dit was echt te gortig, ik heb over geslagen dus.

De beurshal in Gorinchem, daar staan eet tentjes met gratis eten, nou ja, het is niet het beste eten, maar toch.

Wel een nieuwtje opgesnoven van Festool, iemand bij Festool vertelde mij dat binnen een enkele weken Festool uitkomt met een boor geleider, zoiets als de UJK Drill Guide
Ik zat net op de wip stoel om deze te kopen van UJK, maar ik wacht even een paar weekjes.

• Leuk
Waarderingen: Scheppie en jaap

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.303
494
De beurs is daarmee niet anders dan elk evenement of pretpark bioscoop.
Dat weet je vooraf wil je het niet dan neem je een boterham mee
ik heb gisteren nog meer als 4 euro betaald voor een bakkie koffie op Schiphol

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.671
1.009
70
Veldhoven
De beurs is daarmee niet anders dan elk evenement of pretpark bioscoop.
Dat weet je vooraf wil je het niet dan neem je een boterham mee
ik heb gisteren nog meer als 4 euro betaald voor een bakkie koffie op Schiphol
Heb je gelijk in natuurlijk, maar ik vergeet jouw (terechte) stelling te vaak. ;)

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.142
586
Noord-Veluwe
Tip voor de volgende keer: als je via de hoofduitgang naar buiten loopt en rechtdoor oversteekt, dan loop je zo tegen een La Place aan [1]. Ook niet de allergoedkoopste, maar het eten is er in ieder geval beter dan bij zo'n beurskraampje.

[1] Tenzij er vrij recent iets is veranderd waar ik geen weet van heb, maar toen ik nog vaak in Utrecht kwam was dat wel zo.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.113
3.331
Gaanderen
Er zat toch altijd een la place in de jaarbeurs. Toen de boel een aantal jaren geleden failliet ging (V&D) zijn niet alle la place filialen overgenomen.

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.142
586
Noord-Veluwe
Oei, een La Place in de Jaarbeurs staat me niet (meer?) helder voor de geest. Zou kunnen hoor, maar ik herinner het me in ieder geval niet en ik kwam er vroeger best vaak. "Vroeger", want sinds ik verhuisd ben kom ik niet meer vaak in Utrecht.

Of was dat gebeuren helemaal vooraan van La Place?

[Edit] Ik heb net toch eens Google Maps geopend, want nu werd ik toch nieuwsgierig. Op de hoek van de Croeselaan en de Jaarbeurstraverse staat nu "Jaarbeurs Holding". Daar zat vroeger op de begane grond de La Place die ik in gedachten had. Met vroeger bedoel ik een paar jaar terug, dus niet echt lang geleden of zo. Er staat nu niets vermeld op die locatie in Google Maps. Maar ook in de Jaarbeurs zelf zie ik geen La Place aangemerkt. Blijkbaar is er in de afgelopen paar jaar meer veranderd dan ik dacht. Sorry voor de misinformatie die ik blijkbaar aan verspreiden was!

[Edit 2] Blijkbaar is de La Place verhuisd naar de stationspassage en is het nu een "La Place Express" geworden.

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.