In de buurt kon ik een "echt" eiken uitschuiftafel gratis ophalen. In het donker opgehaald en toen niet goed genoeg gekeken. De randen leken echt hout. Uiteraard was "echt" eiken gefineerde spaanplaat, met een opgeplakte eiken rand.
De poten waren wel massief, maar ook zeker geen eiken, zat 2mm eiken fineer op..
Zoals de meesten wel zullen herkennen, heb ik ook altijd te weinig opbergruimte (eigenlijk ook te weinig ruimte). De zaagtafel stond op een gammel onderstel en was dus instabiel, daaronder was wel een hoop ruimte beschikbaar. Dus daar moest maar eens een kastje onder komen.
- De zijkanten en bovenkanten zijn van het tafelblad.
- Onderkant en achterkant van wat reststukjes underlayment
- De houten lade geleiders zijn de poten die ik plankjes gezaagd heb. Bij het bevestigen de eiken fineer laag elke keer als bovenkant gedaan.
- De handhaven van een reststuk eiken van een andere oude tafel.
- De zwenkwieltjes zaten vroeger onder een box
- Het materiaal van de lades is nieuw / uit voorraad.
De poten waren wel massief, maar ook zeker geen eiken, zat 2mm eiken fineer op..
Zoals de meesten wel zullen herkennen, heb ik ook altijd te weinig opbergruimte (eigenlijk ook te weinig ruimte). De zaagtafel stond op een gammel onderstel en was dus instabiel, daaronder was wel een hoop ruimte beschikbaar. Dus daar moest maar eens een kastje onder komen.
- De zijkanten en bovenkanten zijn van het tafelblad.
- Onderkant en achterkant van wat reststukjes underlayment
- De houten lade geleiders zijn de poten die ik plankjes gezaagd heb. Bij het bevestigen de eiken fineer laag elke keer als bovenkant gedaan.
- De handhaven van een reststuk eiken van een andere oude tafel.
- De zwenkwieltjes zaten vroeger onder een box
- Het materiaal van de lades is nieuw / uit voorraad.