Universele automatische start/stop voor stofzuiger

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.427
313
omgeving Rotterdam
Super hebbedingetje, Ik heb al een paar keer op het punt gestaan eentje te kopen voor erbij:)
Alleen wil ik voorlopig nog geen accu aangedreven machines kopen waar je een stofzuiger bij nodig hebt.
Als ik een slang moet aansluiten, dan kan ik net zo goed een 240V kabel aansluiten, zeker nu ik Neutrikstekkers heb gemonteerd.
 

timmeren

Actieve deelnemer
11 jun 2016
73
43
Ik heb hem al een poosje en het werkt heel aardig. In combinatie met een gloeilamp in de stofzuiger kan ik bij de zuigmond kiezen tussen het schakelaartje voor accu gereedschap, of het snoer voor bedraad gereedschap.

Alleen schakelt de unit naar een aantal uren uit en dan moet ie helemaal stroomloos worden om weer in te schakelen. Ik heb al een keer het batterijtje van de remote vervangen omdat ik dacht dat die leeg was.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.427
313
omgeving Rotterdam
Ik heb hem al een poosje en het werkt heel aardig. In combinatie met een gloeilamp in de stofzuiger kan ik bij de zuigmond kiezen tussen het schakelaartje voor accu gereedschap, of het snoer voor bedraad gereedschap.

Alleen schakelt de unit naar een aantal uren uit en dan moet ie helemaal stroomloos worden om weer in te schakelen. Ik heb al een keer het batterijtje van de remote vervangen omdat ik dacht dat die leeg was.
Gloeilamp?
 

timmeren

Actieve deelnemer
11 jun 2016
73
43
Volgens Metabo moet ie voor de stofzuiger. Ik heb hem in het inschakelcontact van de stofzuiger zitten met een gloeilamp eraan. Als de lamp brand gaat de stofzuiger aan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.