UJK Coping Jig

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.841
1.037
Omgeving Eindhoven
Zou je de foto’s rechtstreeks hier op het forum willen plaatsen (of in ieder geval een paar basisfoto’s) zodat er niet alleen doorgeklikt hoeft te worden? Plus voor het archief hier, dat de foto’s ook in de toekomst beschikbaar zijn. Zelfs op het marktplein wordt er nog wel eens teruggekeken.

Ook graag vermelden waar het op te halen is + of verzenden mogelijk is.

Geldt trouwens voor al je advertenties, ik zie dat je er meerdere op deze manier hebt geplaatst.

Kom je er niet uit om de foto’s hierboven bij te krijgen, dan kan een moderator (oa @Athanor ) je wel helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: shop85

shop85

Actieve deelnemer
2 mei 2021
63
4
Genk
Afhalen in Genk maar kan ook verzonden worden met Bpost of PostNL aan nationale tarieven.

Een paar foto's. Helaas kan ik niet meer tonen dan dit want zoals ik al zei is ie nooit uitgepakt geweest.

AJQWtBPhtcwfxpuGq0VqAEconYnFGnj1kscDdU6GDaoS4HSjAGGGRSST54ZIJR3Lj3KrGBwP8Zmqu5FZn9KFzaAurtS5-IUorhvS2VWQvhpoDn0HhHc=w400


AJQWtBOVvI91YelBLhmyfhWwx7uBM_qt1ShenG3KfG-FhVQgTlqKxX-Md8iOpheJTZUzq2OBnxfOckh21kViLJAGBdJoRXtJmonaFdH4Dmd2dUj5GYQ=w400


AJQWtBOollmV2tJUL27_MesKtK0iAZnPn064cASLEaxoNasDQyaIpHRT5W7aNj1OWLWGhPVdNnPzmCu7J5HToKle0JOHJfRqHY2rZYg2qU6Ms-wr=w400
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.