uitholsystemen

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.597
818
Emst
Zijn er mensen die ervaring hebben met ckd uitholsysteem

• Leuk
Waarderingen: wijk0983

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.309
452
Etten-Leur
Zijn er mensen die ervaring hebben met ckd uitholsysteem

Ja, er zijn een aantal houtdraaiers met dat apparaat in de weer, onder andere Nico Oosthoek, en ook een jonge gast die het heeft gewonnen op de laatste Houtdraaidag van RADIuS. Ik heb geen enkele aanmerking gehoord, alleen maar positief, maar zou het willen uitproberen alvorens zelf aan te schaffen. Ik gebruik zelf een niet - verkrijgbaar systeem van Nico Cornelder waarmee je (ook) een twee punts ondersteuning hebt. Een hele verbetering tov handmatig uithollen.

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.597
818
Emst
Ik heb er afgelopen zaterdag even mee gewerkt, bij de houtdraai vereniging, ik sta er positief tegenover.
Maar ik wil wat ervaringen van andere draaiers horen

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.595
3.033
Gaanderen
Ik heb dit apparaat ook gezien op de houtdraaidag. Ik gebruik het systeem van simon Hope. Ik vond het niet veel verschillen in resultaat dan de andere systemen die ik ken. Ik heb er niet mee gewerkt en er alleen maar naar staan te kijken. Wel even met Cor gesproken en er zit ook een afzuiging aan te komen vertelde hij mij.
Hager heeft trouwens een systeem met afzuiging. Als ik veel zou gaan uithollen zou dat wel een belangrijk ding zijn. Voor een hobbiest alleen maar luxe.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.