Allereerst een hartelijk dankjewel ! voor degene die me hielp aan de uitgebreide handleiding voor het maken van een brilsteun~! Mijn lieve heeft hem voor mij gemaakt ! (ik ben oorspronkelijk bericht kwijtgeraakt en ook 'zoekvenster' leverde hier niet wat op) Dus - wie zich aangesproken voelt: mijn dank!
en dan: ik heb een stuk boom gekregen met de mededeling dat het w.s. prunis is.
Zoeken levert op prunis = kersenhout, maar dit hout ziet er wel heel donkerrood uit.
drie dikke stukken plus een door midden geslagen onderstuk - je kunt zien op de foto dat 2 van de drie een tweedeling hebben- twéé stammen voortkomend uit 1 dikkere.
wie kan me bevestigen wat het zal zijn?
en waarom geen pruim? En... (tja, nieuwsgierig he) wat is verschil tussen prunis als sierkers in de tuin en kersenboom van een kweker uit de Betuwe?
Attached files

en dan: ik heb een stuk boom gekregen met de mededeling dat het w.s. prunis is.
Zoeken levert op prunis = kersenhout, maar dit hout ziet er wel heel donkerrood uit.
drie dikke stukken plus een door midden geslagen onderstuk - je kunt zien op de foto dat 2 van de drie een tweedeling hebben- twéé stammen voortkomend uit 1 dikkere.
wie kan me bevestigen wat het zal zijn?
en waarom geen pruim? En... (tja, nieuwsgierig he) wat is verschil tussen prunis als sierkers in de tuin en kersenboom van een kweker uit de Betuwe?
Attached files