Tormek T8 op marktplaats

kruim.g

Actieve deelnemer
14 jan 2015
38
90
Opgepast:
Er staat een Tormek T8 op marktplaats.
De prijs is eigenlijk al te mooi om waar te zijn, splinternieuw voor 430€.

Dus ik heb de foto's nagezocht met Google Lens en die zijn dus al eerder op internet verschenen:
Lijkt mij dus een oplichter op marktplaats.

Ik heb al melding gedaan bij marktplaats, hopelijk trapt er in tussentijd niemand in.

• Leuk
Waarderingen: SuperBart63

G.J. B.

Actieve deelnemer
10 okt 2012
133
8
Neede
Ik heb gereageerd. Hij meld zich netjes en je geeft je zijn adres door waar je het kunt ophalen.
Ben niet verder op door gegaan was mij te ver weg.

rik

Post veel
8 nov 2010
870
178
Ik heb gereageerd. Hij meld zich netjes en je geeft je zijn adres door waar je het kunt ophalen.
Ben niet verder op door gegaan was mij te ver weg.
Dat kan ook een truc zijn. Ik heb een aantal oplichters gehad waar ik wel kon ophalen, maar dan wel op een van de Waddeneilanden of ergens in het puntje van Zeeland.
Maar dat zegt niet zoveel over deze verkoper, misschien klopt het wel, misschien niet.

rik

Post veel
8 nov 2010
870
178
Bij mij gaan de alarmbellen wel eens rinkelen.waneer iemand meerdere advertenties heeft die allemaal totaal andere achtergronden en belichtingen hebben. Maar ook dat wil niet altijd zeggen dat iemand foto’s van andere mensen heeft gekopieerd. Soms wel, maar niet altijd.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.