top kwaliteit scharnieren / Kistbeslag gezocht

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
251
102
Hallo Houtmak(k)ers,

Ik ben door mijn termen heen vwb de zoekfunctie hier op het forum en kom vnl uit op BLUM scharnieren.
Maar wat ik zoek is top kwaliteit scharnieren en sloten. Dus zonder speling en rechts en zeker ook mooi.
In Engeland is van alles te krijgen maar daardoor extra duur na invoere etc.
Smartboxmaker en Fineboxhardware hebben prachtige spullen. Ook nichelocks, A&E Squire en Horton Brass maken prachtige spullen maar helaas ook resp. GB en USA.
Maar ik mag toch hopen dat er in Europa ook degelijke of zelfs topkwaliteit hang en sluitwerk gemaakt wordt?
Kist sloten, scharnieren van verschillende types en/of handgrepen van messing, nikkel of rvs bijvoorbeeld.
Uiteraard vind ik zaken op amazon, ali, ebay, Baptist en verschillende meubelbeslagsites maar nergens van de kwaliteit zoals de boven vermelde makers.
Dus mocht iemand een idee hebben waar ik zou kunnen kijken dan hoor ik het graag.

mvg
 

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
Zou hier eens kunnen kijken



 
Laatst bewerkt:

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
251
102
Zou hier eens kunnen kijken



bedankt voor het meedenken! allen behalve kerkhoflaren al gevonden. ik zal eens kijken.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.697
2.569
Gaanderen
Kerkhof laren is een oude concurrent van mij. Heeft veel beslag voor luxe villa's en veel luxe tuin spul. In ijzerwaren is ie minder sterk. Brusso maakt top kwaliteit. Shop • Brusso Hardware
Ik had vroeger een hele hoop op voorraad van dergelijk spul. Ik was laatst hier in gaanderen in een beslag winkel en keek mijn ogen uit wat daar lag aan kleine sloten greepjes e.d. Ik heb veel gezien maar dit verbaasde mij. Ik heb niet naar scharnieren gekeken en er zat veel brons spul tussen maar kijk eens op deze site (ik vind hem niet zoekvriendelijk) of bel als ze weer open zijn. Search | De Vliegende Hollander
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.697
2.569
Gaanderen
Je moet maar even kijken of de kwaliteit is die jij wenst.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
251
102
Kerkhof laren is een oude concurrent van mij. Heeft veel beslag voor luxe villa's en veel luxe tuin spul. In ijzerwaren is ie minder sterk. Brusso maakt top kwaliteit. Shop • Brusso Hardware
Ik had vroeger een hele hoop op voorraad van dergelijk spul. Ik was laatst hier in gaanderen in een beslag winkel en keek mijn ogen uit wat daar lag aan kleine sloten greepjes e.d. Ik heb veel gezien maar dit verbaasde mij. Ik heb niet naar scharnieren gekeken en er zat veel brons spul tussen maar kijk eens op deze site (ik vind hem niet zoekvriendelijk) of bel als ze weer open zijn. Search | De Vliegende Hollander
Hoi, ja brusso is bekend uiteraard. maar nederlands of europees zou toffer zijn. de vliegende hollander is interessant! dank je
 

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
251
102
Je moet maar even kijken of de kwaliteit is die jij wenst.
2 en 3 ken ik niet, die ga ik zeker bekijken, dank je wel!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.