Toch nog even niet (beitels, schaaf en hout)

Aeschere

Nieuw lid
24 jul 2016
21
1
Helaas moet ik toch tot de conclusie komen dat houtbewerking er voorlopig nog niet in zit. De ruimtes thuis zijn er niet geschikt voor en ook tijd maakt het lastig om er consistent mee bezig te zijn.

Ik was vol goede moed om wat ouder spul te gaan gebruiken. Ik heb de beitels en schaaf laten slijpen door iemand die er ervaring mee zou hebben maar ze kunnen nog wel wat aandacht gebruiken. Het hout heb ik besteld als een verrassingspakket van €50 inclusief verzendkosten. De factuur heb ik nog en is van 12-11-2020. Na bijna een jaar is het tenminste wel goed droog (al die tijd op zolder gelegen) maar ziet het er nog net zo uit als toen het uit de verzending kwam.

Hopelijk is er iemand bij wie het wel goed gebruikt gaat worden. Graag doe ik alles ineens weg. Wegens het gewicht is ophalen gewenst maar verzenden kan natuurlijk ook wel.

- Pakket hout bestaande uit stukjes ruw hout van Hazelaar, Peer, Zwarte es, beuk en berk
- Nooitgedagt beitels van 2.5, 2, 1.5 en 1cm
- Nooitgedagt guts met 2.5cm geul
- Knowles & Co guts met 2.5cm geul
- Stanley #4 schaaf. Body is behoorlijk ontdaan van roest, beitel mag nog wel geslepen worden. Beetje olie in de mechanische delen kan ook geen kwaad zodat het stellen net wat soepeler gaat. Kunststof knoppen en handvat.

Alles bij elkaar mag het weg voor €80 excl. verzendkosten. Ophalen is mogelijk in Houten.
 

Bijlagen

  • IMG_1651.jpeg
    IMG_1651.jpeg
    128,1 KB · Weergaven: 268
  • IMG_1652.jpeg
    IMG_1652.jpeg
    103,6 KB · Weergaven: 274
  • IMG_1653.jpeg
    IMG_1653.jpeg
    99,6 KB · Weergaven: 246
  • IMG_1654.jpeg
    IMG_1654.jpeg
    91,7 KB · Weergaven: 258
  • IMG_1655.jpeg
    IMG_1655.jpeg
    118,7 KB · Weergaven: 249
  • IMG_1656.jpeg
    IMG_1656.jpeg
    124,6 KB · Weergaven: 240
  • IMG_1657.jpeg
    IMG_1657.jpeg
    112,1 KB · Weergaven: 261

Aeschere

Nieuw lid
24 jul 2016
21
1
Er zijn niet al te veel reacties. Of het komt door de titel of door de vraagprijs is mij nog niet duidelijk.
Voel je vrij om een bod te doen als je het niet eens bent met de vraagprijs :)
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
Er zijn niet al te veel reacties. Of het komt door de titel of door de vraagprijs is mij nog niet duidelijk.
Voel je vrij om een bod te doen als je het niet eens bent met de vraagprijs :)
mooie aanbieding, maar die ligt niet binnen mijn activiteitsgebied
laat de moed niet zakken
de tijd dat draadjes aan de horizon zichtbaar blijven, is meestal kort
gooi het van tijd tot tijd nog eens omhoog
 

HoutNerveus

Actieve deelnemer
8 mei 2020
305
430
28
Delft
vanbart.weebly.com
De prijs is misschien ook iets te hoog denk ik. Het is, als je de som van de losse spullen neemt, wel 80€ waard, maar je moet het maar net allemaal nodig hebben denk ik. Dus daarom zou ik er minder voor over hebben.

(ik heb zelf overigens alles al wat ik nodig heb :))
 

Aeschere

Nieuw lid
24 jul 2016
21
1
Om een of andere reden heb ik nooit notificaties ontvangen van ingestuurde berichten of reacties op deze post. Ik zal de reacties op volgorde beantwoorden om te polsen of er nog steeds interesse is.

Voor de mensen die geantwoord en PM's gestuurd hebben, excuses voor de zeer late reactie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.