TKA: Veritas Dual Marking Gauge / Dubbel Kruisstaal

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
444
Noord-Veluwe
Heel jammer, want ik was al een tijdje naar op zoek naar deze versie. Maar het is Huub van harte gegund.
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
444
Noord-Veluwe
Ik heb al een tweevoudige aftekenhulp van Veritas. Maar dat is de "gewone" met messing. Op de een of andere manier krijg ik daar altijd jeuk van (letterlijk). Vandaar dat ik al een tijdje aan het kijken was naar de RVS-versie. Dictum heeft een enkele in RVS, maar niet de dubbele.

Als iemand 'm heeft en bereid zou zijn die te ruilen tegen een gloednieuwe met messing, dan zou ik die vandaag nog bestellen om te kunnen ruilen.
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
444
Noord-Veluwe
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Ik heb me nog nooit laten testen daarop. Misschien moet ik dat toch eens laten doen. Kan dat ook worden toegevoegd aan het lange rijtje van dingen waar ik niet tegen kan.

Gelukkig blijft het beperkt tot jeuk. Haar heb ik als jonge oudere nog meer (en lang) dan genoeg van op mijn koppie. :giggle:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ambidexterity

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.