TKA: Elcon vlakbank(je)

TKA:
Deze is overbodig geworden aangezien ik nu een vlak- en vandiktebank combinatie heb.
In feite is ie nog uitstekend, maar ik kon de oude nieuwe gewoon niet laten staan. De verf is er een beetje af, maar het is een kwestie van aanzetten en gaan.

Vorig jaar zijn de lagers nog vervangen.
400v 1,5kw
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2024-10-27 at 16.39.41.jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-27 at 16.39.41.jpeg
    128,1 KB · Weergaven: 58
  • WhatsApp Image 2024-10-27 at 16.39.40.jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-27 at 16.39.40.jpeg
    92,3 KB · Weergaven: 57

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
449
192
Noardeast-Fryslân
Even op het verkeerde been gezet door je titel: bij vlakbankje denk ik eerder aan een tafel en niet aan een vloer model. Lijkt mij ook geen model wat je 'even' in de auto zet. Zo zie je maar dat alles relatief is 😁.

Succes met de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: city17
Even op het verkeerde been gezet door je titel: bij vlakbankje denk ik eerder aan een tafel en niet aan een vloer model. Lijkt mij ook geen model wat je 'even' in de auto zet. Zo zie je maar dat alles relatief is 😁.

Succes met de verkoop.
Ghaha, sja euh, als ik links en rechts het blad er af haal, dan past ie in theorie in m'n Skoda Octavia Station, daarom vond ik het een bankje
Ik zal het eens aanpassen :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.