TK: Festool HK 85

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
395
Dordrecht
Ik heb een festool HK85 staan die ik eigenlijk te weinig gebruik. Ik pak of de TS75 of mijn makita 100mm zaag voor het grove werk. Hij is met teveel timmerzaag waardoor ik meestal voor het veel fijnere zaagbeeld van de TS kies.

Is er iemand die hem over wil nemen voor 450 euro?
De zaag is op te halen in Dordrecht.

20220703_211752-01.jpeg
 
Laatst bewerkt:

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ik heb de plaats er ook even bij gezet. Stond je woonplaats vroeger niet onder je naam, of is dat wishfull thinking?
dat zal bij dromen blijven
wie zich als lid aanmeldt, wordt niet verplicht dat te doen
ieder zijn vrijheid
geen pb
het reglement van het marktplein vraagt oa prijs + plaats (voor jou het vissershuisje ?)
plaats van afhalen is gewoon een praktisch aspect
vooral wanneer het goed afgehaald of ter plaatse bekeken kan worden
status van je profiel op 20/7/2022 om 22:12
1658347896710.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Emilio

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
395
Dordrecht
dat zal bij dromen blijven
wie zich als lid aanmeldt, wordt niet verplicht dat te doen
ieder zijn vrijheid
geen pb
het reglement van het marktplein vraagt oa prijs + plaats (voor jou het vissershuisje ?)
status 20/7/2022 om 22:12
Bekijk bijlage 121542
Dat je het niet verplicht stelt snap ik, maar ik dacht dat het optioneel was en indien ingevuld ook zichtbaar. Ik zal me vergissen met een ander forum dan...
En het is een ander huis in verbouwing in de Dordtse binnenstad, dus er is geen ritje van 8 uur voor nodig, of iemand moet graag willen bezichtigen en daar een leuk ritje voor over hebben. Meenemen kan altijd.... :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: rmenkveld en ZotVanHout

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Dat je het niet verplicht stelt snap ik, maar ik dacht dat het optioneel was en indien ingevuld ook zichtbaar. Ik zal me vergissen met een ander forum dan...
En het is een ander huis in verbouwing in de Dordtse binnenstad, dus er is geen ritje van 8 uur voor nodig, of iemand moet graag willen bezichtigen en daar een leuk ritje voor over hebben. Meenemen kan altijd.... :LOL:
Volgens mij was er inderdaad op het forum in de oude stijl de ingevulde woonplaats/locatie zichtbaar onder de naam van de poster (Y)
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
395
Dordrecht
Heeft er niemand belangstelling of is de prijs te hoog?
Het is geen TS zaag, maar ik had toch wel wat meer respons verwacht?
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Je geeft het zelf al aan: een timmermanszaag, die je zelf ook niet snel pakt. Mooie zaag voor iemand die een flinke schuur gaat bouwen. Ik zou gewoon geduld hebben.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Heeft er niemand belangstelling of is de prijs te hoog?
Het is geen TS zaag, maar ik had toch wel wat meer respons verwacht?
Heb helaas eenzelfde situatie, maar dan met makita apparaten, deze ligt bij mij stil terwijl ik 99 van de 100 keer de invalzaag pak...
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
395
Dordrecht
Heb helaas eenzelfde situatie, maar dan met makita apparaten, deze ligt bij mij stil terwijl ik 99 van de 100 keer de invalzaag pak...
Ik zaag regelmatig grover hout en dat red de TS75 niet qua vermogen, maar dan is het vaak ook gelijk 150mm eiken of nog dikker. Voor dat grove werk pak ik mijn 100mm of 130mm Makita, die 85mm is dan vaak net krap en wisselen van zaag werkt niet fijn.
Vroeger werkte ik vaak met plaathout van 55 of 65mm en daar is de zaag perfect voor, maar dat hout gebruik ik nog maar weinig. Heb er nog genoeg van liggen, maar dat zal wel grotendeels de verkoop in gaan denk ik.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Heb helaas eenzelfde situatie, maar dan met makita apparaten, deze ligt bij mij stil terwijl ik 99 van de 100 keer de invalzaag pak...
Herkenbaar, sinds ik mijn GKT55 heb gebruik ik mijn GKS190 ook bijna niet meer. Kan er alleen geen afstand van doen omdat ik er best veel projecten mee heb gemaakt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.