Tips zaagbladen

MarijnG

Actieve deelnemer
4 apr 2020
52
8
Hallo!

Ik heb een DEWALT DT1963-QZ en Makita invalzag en zoek hiervoor geschikte zaagbladen.
Ik werk vooral met plaatmateriaal en wil dus voor bepaalde dingen wel mooie snedes. De standaard bladen steken er momenteel maar ik merk dat deze een beetje grover worden.

Hoeft geen high high end te zijn, maar ik hoor graag welke bladen prijs/kwaliteit tiptop zijn.

Dank je!

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.914
3.771
Gaanderen
MarijnG, er is hier al veel geschreven over de keuze van zaagbladen. Gebruik de zoekfunctie en je vindt er genoeg. Bij ecotools.nl kun je prima terecht voor een uitstekende prijs, kwaliteitsverhouding. Neem niet de goedkoopste serie.
Verder staat deze vraag in het verkeerde topic.

• Leuk
Waarderingen: Charel09 en jaap

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.506
3.848
Waarom zou dat voor een particulier duurder zijn? Het is net zo veel werk. Op stapelen in de volmer en de volgende ochtend klaar.

Hurmie

Nieuw lid
30 sep 2022
7
11
Nijlen
Ik heb goede ervaringen let de zaagbladen van bosch let een prijsklasse rond de 50€
Voor zaagwerk van vervuild hout, stookhout, ... gebruik ik zaagbladen van Van Cranenbroek. Kost niet zoveel en als die bot zijn gaan ze weg.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.