tip: voet aangedreven draaibanken op MP

Ruben houtklusser

Bezig met hout
6 jul 2020
579
886
Zuid West Drenthe
Op dit moment worden er een aantal antieke voet aangedreven draaibanken aangeboden.

Voor de houtdraaiers die door willen werken bij stroomuitval of gewoon voor de nostalgie:)
Kan het echt aanbevelen, een genot om mee te werken!
Heb hier al te veel voet aangedreven machine's staan, maar anders zag ik zo'n houten model nog wel zitten.

Ik ken de verkopers overigens niet.

• Leuk
Waarderingen: Schaafnerd en MarcelvdW

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.890
3.223
Gaanderen
Op dit moment worden er een aantal antieke voet aangedreven draaibanken aangeboden.

Voor de houtdraaiers die door willen werken bij stroomuitval of gewoon voor de nostalgie:)
Kan het echt aanbevelen, een genot om mee te werken!
Heb hier al te veel voet aangedreven machine's staan, maar anders zag ik zo'n houten model nog wel zitten.

Ik ken de verkopers overigens niet.
Bij de eerste staat D H Ik ken hier zeker een forummer die een trapdraaibank heeft en waar de letters met DH overeenkomen. Naar mijn mening is deze meneer DH een prima draaier en betrouwbaar. Dit voor wat het waard is bij zo'n oude draaibank.

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.671
907
Emst
Ik heb al een trapdraaibank, die van €300 moet nog wel wat aan gebeuren.
Bij de andere advertentie staat ook een houtdraaibank die er op de foto goed uitziet.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.