TIP: Veritas shooting plane bij Arnhemse houtbewerkingswinkel

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
247
102
Hallo hout Mak(k)ers,

TIP: Bij een zekere houtbewerkingswinkel in Arnhem is een flinke lading Veritas tools binnen.
Ik zat al tijden te wachten op de shooting plane met PM-V11 beitel en die is nu besteld.
Maar volgens mij zijn er nog meer beschikbaar dus als je net als ik al tijdens aan het wachten bent, dan kan je nu zsm je slag slaan.

mvg
 
  • Leuk
Waarderingen: JochemK

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
247
102

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
247
102
maar ze zijn uitverkocht zie ik, er kan een slotje op aub
 

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
247
102
Nu voel ik me toch !@#$%^ al heb ik dit ding helemaal niet nodig.
Terwijl ik toch echt alleen forumleden een handje wilde helpen omdat ik er zelf al zo lang naar zocht en na mijn bestelling waten er nog beschikbaar….
 

pieterpost

Nieuw lid
23 aug 2018
4
2
Klopt dat zag ik een dag ervoor ook. Maar ik moest toch in de buurt zijn en dacht wip even langs.
Dieter schmid heeft nog een aantal linkshandige modellen, maar dan moet je wel snel zijn, ik heb er vandaag een besteld, aangezien ik linkshandig ben wilde ik specifiek het linkshandige model hebben, veel moeilijker verkrijgbaaar omdat er een stuk minder vraag naar is, maar nu had ik mazzel omdat er minder vraag naar is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.