Tip: veiling met flink wat apparaten, o.a. een robland formaatcirkelzaag met voorritser.....

Eltimm

Actieve deelnemer
17 mrt 2019
58
3
gaat nu voor circa 1640 euro, geen geld voor dit apparaat. Is een veiling van second owner, volgens mij een bekende verkooppartij. Geen banden met verkoper of veiling. Denk dat ze overstock verkopen. Circa 125 apparaten, ook breedbandschuurmachines etc...
Doe er je voordeel mee!

 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
292
119
Hoe hoog het nu staat, zeg weinig over het uiteindelijke bedrag. Die zal uiteindelijk een stuk hoger liggen.

Ik heb redelijk wat spullen via veilingen gekocht, maar de laatste jaren vind ik de prijzen (veel) te hoog.
Op marktplaats kun je vaak betere deals vinden en je kunt de machine van te voren uittesten.

Deze veiling is GEEN faillissement veiling. Dat maakt een verschil. Dit is gewoon een extra manier voor de verkoper om hun machines te verkopen. Als de verkoper de uiteindelijke prijs niet hoog genoeg vindt, kopen ze hun eigen machine in (dat kost als verkoper van de machine een beperkt percentage) en wordt dezelfde machine op een volgende veiling weer ingebracht.
De aangeboden vlakbanken (daar ben ik een beetje naar opzoek) heb ik al verschillende malen voorbij zien komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: kvdd

Miko

Actieve deelnemer
21 dec 2022
139
32
Utrecht
Hoe hoog het nu staat, zeg weinig over het uiteindelijke bedrag. Die zal uiteindelijk een stuk hoger liggen.

Ik heb redelijk wat spullen via veilingen gekocht, maar de laatste jaren vind ik de prijzen (veel) te hoog.
Op marktplaats kun je vaak betere deals vinden en je kunt de machine van te voren uittesten.

Deze veiling is GEEN faillissement veiling. Dat maakt een verschil. Dit is gewoon een extra manier voor de verkoper om hun machines te verkopen. Als de verkoper de uiteindelijke prijs niet hoog genoeg vindt, kopen ze hun eigen machine in (dat kost als verkoper van de machine een beperkt percentage) en wordt dezelfde machine op een volgende veiling weer ingebracht.
De aangeboden vlakbanken (daar ben ik een beetje naar opzoek) heb ik al verschillende malen voorbij zien komen.
Herkenbaar en helemaal mee eens.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.