Tip: Nieuwe vijlen op marktplaats

HoutNerveus

Actieve deelnemer
8 mei 2020
305
430
28
Delft
vanbart.weebly.com
Aangezien veel houtbewerkers ook e.e.a. aan metaal moeten werken: ik kwam op marktplaats deze advertentie met nieuwe vijlen van goede merken tegen. Ik kan me voorstellen dat anderen er, à 3€ per vijl (die normaal toch gauw 12€ kosten) ook blij mee zijn.

Het assortiment en communicatie waren wat onduidelijk maar inmiddels zit het op de post met track&trace dus ik heb er vertrouwen in!

 

Broos

Actieve deelnemer
12 mrt 2013
45
6
Zuidhorn
Dank voor het delen! Een en ander in gang gezet.
Iemand nog een tip/advies voor goede handvatten?
 

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Ik heb ook inmiddels een pakketje vijlen binnen. Hij heeft vijf soorten rond vierkant driehoek halfrond en plat. Alle soorten in zowel zoet als bastaard ontvangen 1 eentje gratis. Niet gek 11 vijlen voor 30 euro plus verzendkosten. Communicatie was aanvankelijk apart maar hij levert wel!
 

Rtm

Nieuw lid
20 mei 2021
14
0
Eindhoven
Ik heb ook inmiddels een pakketje vijlen binnen. Hij heeft vijf soorten rond vierkant driehoek halfrond en plat. Alle soorten in zowel zoet als bastaard ontvangen 1 eentje gratis. Niet gek 11 vijlen voor 30 euro plus verzendkosten. Communicatie was aanvankelijk apart maar hij levert wel!
Precies het zelfde verhaal. Korte vraag wat is zoet en bastaard, in het kort?
 

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Dislectie is een aangeboren afwijking. Ik kan er niets aan doen.
 

Broos

Actieve deelnemer
12 mrt 2013
45
6
Zuidhorn
Vandaag hier ook een setje (8st.) binnengekomen, plat, driehoek en halfrond. Hij was helaas door de voorraad heen. Dank voor de tips! Heb handvatten van Hornbach gebruikt.Bekijk bijlage 111488
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.