tip: kity schaafbank en zaagtafel

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Bedankt voor de tip! Ik zoek eigenlijk wel nog een schaaf/vandikte omdat ik veel ongeschaafd hout liggen heb. Zie ik het goed dat er 1 motor is voor beide machines? Want ik heb eigenlijk de zaagtafel niet echt nodig, maar zonder motor kan ik die moeilijker terug verkopen. Kan er iemand een beoordeling van de staat van de vlak/vandikte geven op basis van de foto's? Lijkt alles aanwezig te zijn?
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Het is inderdaad 1 motor voor beide machines. Aan weerszijden van de motor is ook een poelie te zien.
De staat is volgens mij middelmatig, die kan wel een opknapbeurt gebruiken maar dat is altijd lastig om op foto's te zien.
En volgens mij mist de vlakvandiktebank de beschermkap voor boven de messen.

Maar voor €5 kun je er geen buil aan vallen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: BossyRangs

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Bedankt, maar dit wordt niks. De verkoper heeft ondertussen zijn prijs aangepast naar 300 euro, en het hoogste bod staat op 160. Ik zeg niet dat dit teveel is, maar voor dit bedrag moet ik me eerst wat verder informeren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.