Tip! Hammer N4400 lintzaag marktplaats

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Er staan rails aan het blad, dus vraag zeker naar de verlengtafel(s) die erbij horen
 

alexandervanbaelen

Actieve deelnemer
31 jul 2019
83
23
Hoeilaart
Zonder een uitspraak te doen over de deal zelf toch even melden dat de verkoper zegt dat het toestel 2 jaar gebruikt is, maar dat de motor in 2012 gemaakt is. Dit vind ik altijd bizar...
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Zonder een uitspraak te doen over de deal zelf toch even melden dat de verkoper zegt dat het toestel 2 jaar gebruikt is, maar dat de motor in 2012 gemaakt is. Dit vind ik altijd bizar...
Nou niet alleen de motor, maar de machine is in 2012 gemaakt.
Overjarig zou kunnen, maar 8jaar….:unsure:
 

mink

Actieve deelnemer
6 jul 2021
390
173
Groene Hart
Hij kan natuurlijk 8 jaar hebben stilgestaan in de tien jaar dat-ie oud is, en dan zeg je dat-ie twee jaar is gebruikt.
Maar ik zie nu dat er staat:
"ongeveer 2 jaar oud-weinig gebruikt"
En dan is 2012 als bouwjaar erg vreemd, inderdaad.

En deze verkoper heeft ook nog een 'Autogenisch lasapparaat' staan, met omschrijving "zo goed als nieuw", maar er zit een merksticker op van Overtoom, die 1-1-2014 van naam is veranderd naar Manutan....
 
Laatst bewerkt:

Cats

Actieve deelnemer
28 jun 2020
56
14
Dat zijn inderdaad interessante opmerkingen. Bedankt.
Ik heb zelf nu niet de mogelijkheid om er een serieus bod op te doen, maar altijd goed om even te peilen hoe andere erover denken.

Aangezien het een Hammer is, leek me dat de kwaliteit van zo'n machine wel goed is in het algemeen.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Die spullen komen niet per post, dus zul je er om moeten. En dan eens vragen hoe één en ander in elkaar steekt.
 

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
117
67
Spijkenisse
In eerste instantie stond er geen prijs genoemd, hij stond op bieden.
Kennelijk zijn ze van gedachten veranderd.
 

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
85
60
Nijmegen
Ik dacht 2 jaar oud dan zal er vast wel een aankoopbon zijn maar die is er niet. Ook werd vermeld dat de lintzaag 6 jaar geleden is gekocht dus die 2jaar klopt niet. Advertentie is daarna ook aangepast naar mijn mening nog steeds met te weinig info erin maar dat is volgens mij een trend aan het worden op marktplaats 😂
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Volgens mij is dit iemand die of de zooi van haar ex verkoopt, of iets uit een erfenis heeft gekregen. Ze voldoet in ieder geval niet aan het profiel van een oplichter. Als je het interessant vind, gewoon gaan kijken en de kar alvast mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead en Marijn

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
401
100
Middelburg
Volgens mij is dit iemand die of de zooi van haar ex verkoopt, of iets uit een erfenis heeft gekregen. Ze voldoet in ieder geval niet aan het profiel van een oplichter. Als je het interessant vind, gewoon gaan kijken en de kar alvast mee.
Inderdaad precies dezelfde gedachte hier omtrent de verkoopster ze heeft de ballen verstand van deze materie, ik zou zeker gaan kijken als ik interesse zou hebben, ik denk persoonlijk dat het geen oplichtster is, gewoon een onwetende vrouw, hopelijk krijg ze het bedrag wat hij feitelijk waard is,.... en geen opkoper die de boel zit af te zeiken om het voor een paar centen van haar af te troggelen,.............
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
210
117
Volgens mij is dit iemand die of de zooi van haar ex verkoopt, of iets uit een erfenis heeft gekregen. Ze voldoet in ieder geval niet aan het profiel van een oplichter. Als je het interessant vind, gewoon gaan kijken en de kar alvast mee.

Veel wantrouwigheid hier bij sommigen 😄 Gewoon gaan kijken, goed nalopen en daar de knoop doorhakken (y)
Tja, of het product goed of niet is staat natuurlijk los van hoe betrouwbaar de verkoper is.
Als je een advertentie maakt en daar in zet 'twee jaar oud' terwijl dat niet zo is, is dat gewoon een vorm van oplichting (in mijn mening, volgens de wet "misleiding)"

Als het een goede machine is kan je daar ook gewoon eerlijk over zijn, leugens verzinnen om iets sneller/duurder te verkopen is gewoon niet eerlijk handelen.
Dat je zélf ook langs moet gaan om onderzoek te doen (onderzoeksplicht koper) staat daar los van.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
954
388
hilversum
Tja, of het product goed of niet is staat natuurlijk los van hoe betrouwbaar de verkoper is.
Als je een advertentie maakt en daar in zet 'twee jaar oud' terwijl dat niet zo is, is dat gewoon een vorm van oplichting (in mijn mening, volgens de wet "misleiding)"

Als het een goede machine is kan je daar ook gewoon eerlijk over zijn, leugens verzinnen om iets sneller/duurder te verkopen is gewoon niet eerlijk handelen.
Dat je zélf ook langs moet gaan om onderzoek te doen (onderzoeksplicht koper) staat daar los van.
Dan is er wel heel veel sprake van misleiding op marktplaats in het algemeen :p
Zo goed als nieuw is relatief bij sommige mensen.
Ach misschien had ze alleen getypt wat iemand er heeft verteld.
Hij staat nu gereserveerd.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Hij staat nu gereserveerd.
Voila... Terwijl hier wordt gediscussieerd over allerhande moralen, heeft een snelle beslisser vermoedelijk een mooie deal gesloten 😄 Iemand die op de hoogte is van de machine en de marktwaarde had waarschijnlijk 1400 a 1500 gevraagd.... Zeker als er nog verlengtafel(s) bij zitten.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: 48rmc en ZotVanHout

CoSo

Actieve deelnemer
12 okt 2018
162
52
zijn dezelfde foto's als van advertentie die eerder bij ander stond waar ik op gereageerd had.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.