TIP antieke houtbewerkings machines op MP

WeNS

Actieve deelnemer
25 dec 2020
52
31
Oost Groningen

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
659
220
Middelburg
Jammer aan de andere kant van de "wereld" het valt me op dat vaak mooi spul wordt aangeboden in het hoge noorden van ons mooie kikkerland. Gezien de staat van zijn aangebodene denk ik dat hij ze niet van de hand doet voor een appel en een ei, maar dat is een aanname mijnerzijds. Leuke kans voor eenieder die in het hoge noorden woont

Roel22

Post veel
27 feb 2017
1.264
504
Prov. Groningen
Haha, ik wóón in het hoge noorden en nog wel op steenworpafstand, maarrrrr...
Waar laat ik al die spullen!? Ik ga er zelfs niet heen om te kijken, doodsbenauwd om toch met van alles wat ik niet kwijt kan thuis te komen.... :)

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
659
220
Middelburg
Heb nog maar net gereageerd zie ik in een advertentie hier op het forum refererend naar Marktplaats een gratis af te halen zaagtafel in Groningen, een Elektra Bechum notabene,......ik ga verdomme verhuizen naar het hoge noorden het lijkt daar Walhalla welo_O

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
659
220
Middelburg
Haha, ik wóón in het hoge noorden en nog wel op steenworpafstand, maarrrrr...
Waar laat ik al die spullen!? Ik ga er zelfs niet heen om te kijken, doodsbenauwd om toch met van alles wat ik niet kwijt kan thuis te komen.... :)
Je bent zeker weer een zaagtafel Elektra Bechum rijker Roel22, vandaar dat je niet meer weet waar te stouwen:ROFLMAO:, arme jongen ik heb met je te doen:ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Roel22

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.