Het is bubinga als houtsoort. Was ik idd vergeten te vermelden.Beetje weinig info in je post, soort hout zou al helpen. Maar voor dit soort dingen gebruik ik vaak een zelfgemaakte was op basis van bijenwas, lijnolie en citrusolie. Gaat lekker snel en een mooi resultaat.
Beetje weinig info in je post, soort hout zou al helpen. Maar voor dit soort dingen gebruik ik vaak een zelfgemaakte was op basis van bijenwas, lijnolie en citrusolie. Gaat lekker snel en een mooi resultaat.
Beetje weinig info in je post, soort hout zou al helpen. Maar voor dit soort dingen gebruik ik vaak een zelfgemaakte was op basis van bijenwas, lijnolie en citrusolie. Gaat lekker snel en een mooi resultaat.
Wat voor plantaardige olie gebruik je hiervoor…. Is druivenpitolie of walnoot olie plantaardig genoeg of moet het olijfolie of iets dergelijks zijn…..een mengsel van bijenwas met een plantaardige olie werk heel snel
gebruik 14 gram was op 100 ml olie langzaam verhitten tot de was is gesmolten
dan laten afkoelen
je heb dan een lekker zalfje waarmee je heel snel kleine dingen kan afwerken
gooi er een drupje lavendelolie in voor een aangename geur en het werkt ook prima voor ruwe handen en voeten
1 van de vele voorbeelden op YouTube.Wat voor plantaardige olie gebruik je hiervoor…. Is druivenpitolie of walnoot olie plantaardig genoeg of moet het olijfolie of iets dergelijks zijn…..
Volgende vraag verwarmen in een pan op kookplaat of au bain Marie….. tot welke temperatuur ongeveer en constant roeren of scheppen????
Ik ben meer van het eten ipv het koken
AFH van houtsoort: olie, shellawax of iets dergelijks (werkt lekker snel), no visible oil, acrylic of melamine lak, etc voor het mooiste resultaat hardwaxoil de cokerije.Met wat werken jullie theelichthouder af. Met olie, zoja welke of met iets anders?
Moet je er 1 of meerdere lagen opdoen?een mengsel van bijenwas met een plantaardige olie werk heel snel
gebruik 14 gram was op 100 ml olie langzaam verhitten tot de was is gesmolten
dan laten afkoelen
je heb dan een lekker zalfje waarmee je heel snel kleine dingen kan afwerken
gooi er een drupje lavendelolie in voor een aangename geur en het werkt ook prima voor ruwe handen en voeten