Hubert. zei:
Klik hier voor DE WEBSITE VAN TENDOTOOLS Wees voorzichtig met het kopen van TENDOTOOLS Machines het is CHINEESE Kwaliteit Service en Garantie >>>>
Wat Machine handel Brabant betreft,deze mensen moeten zich schamen om deze tekst te plaatsen

Ik heb onlangs ervaren dat deze firma zich zeer onbehoorlijk (schofterig )gedraagd tegen over nieuwe klanten.Na meerdere malen op de website geprobeerd een aankoop te doen en nooit is gelukt (mandje werkt niet :?: ),zelfs geen respons op diversen mails.Een dagje vrijgenomen om naar Roosendaal (160KM :!: )te reizen om het een en ander te bekijken en het aanschaffen van wat frees gereedschap.Aan gekomen in Roosendaal tot mijn grote schrik de winkel leeg :x .Het personeel wat er liep waren aan het overhuizen .Geen enkele vermelding in de nieuws brief gehad :?: Ik kreeg als antwoord `mot je maar van te voren bellen`Daar konden we het mee doen ,en de groeten :mrgreen: Na een boze mail te hebben gestuurd werd ik door verwezen naar de importeur in België.Op uitnodiging van de importeur (open dagen)die zondag naar Lier in België gereden
en door de firma Tendotools hartelijk met een drankje en hapje ontvangen.Na de hele collectie met uit gebreide uitleg te hebben bekeken en het hele verhaal te hebben verteld,blijkt dat Machine handel Brabant in vette onmin ligt met de importeur

de breuk is van dien aard dat ze nu alles vanuit België gaan uitleveren :idea: Duidelijk nu ook waarom Machine handel Brabant met deze tekst verschijnt op hun Tendotools site .Wat de kwaliteit van het merk Tendotools betreft ,blijf toch wat wil je er voor uitgeven :!: De standaard kleine combi`s zien er een beetje popperig uit.Niet alles is `Chinees`.De professionele serie `Revolutie`ziet er (groot) en degelijk uit , maar knap aan de prijs .Het boor-freesgereedschap en zaagbladen zijn van Franse makelei (
http://www.isocele-france.com )en van professionele kwaliteit en prijs :!

e firma is klantvriendelijk .Gedeelte van het bestelde netjes per post zonder verzendkosten nagestuurd
Geurt.
--------------niemand is onbekwamer dan een timmerman zonder hamer-----------