Mijn man en ik hebben onlangs een huis gekocht en zijn nu volop aan het renoveren. Aangezien mijn man binnenkort jarig is vond ik het nuttig hem gereedschap cadeau te doen. Ik heb een mooie houten gereedschapskist klaarstaan, maar ik zou deze graag personaliseren met een tekening. Ik heb al enkele zwart-wit tribals in de vorm van een hart die ik graag zag. Mijn vraag is nu hoe ik dit het beste doe en aanpak. De kist is gemaakt van triplex. Mijn vader is houtbewerker, dus die heeft wel wat materiaal liggen en kan me hierbij ook helpen. En het feit dat ik dit bij mijn ouders kan doen, heeft dus het voordeel dat ik het ook makkelijker geheim kan houden. hihi 
Kan iemand mij enkele tips geven om me op weg te helpen?
p.s.: Het is wel de bedoeling dat ik zelf en relatief goedkoop kan doen, want gezien de reeds gedane investering leent het budget zich er niet echt toe. Bovendien vindt mijn ventje het leuker als het een 'zelfgemaakte' touch heeft, dat is eens zo persoonlijk
Kan iemand mij enkele tips geven om me op weg te helpen?
p.s.: Het is wel de bedoeling dat ik zelf en relatief goedkoop kan doen, want gezien de reeds gedane investering leent het budget zich er niet echt toe. Bovendien vindt mijn ventje het leuker als het een 'zelfgemaakte' touch heeft, dat is eens zo persoonlijk