Te koop Werklicht voor Mafell P1CC Decoupeerzaag

Lummac

Nieuw lid
12 mrt 2024
10
6
Woking, GB England
Ik heb een werklicht ontwikkeld voor de Mafell P1CC decoupeerzaag. Dit licht breng helderheid bij volgen van de pencil lijn.

De kit bestaat uit de volgende onderdelen
Speciaal plaatje voor onder de zaag waar het licht in wordt bevestigt
Speciaal klemband dat om de barrel van de decoupeerzaag past en waar de batterij houder in past
Batterij houder voor 2 batterijen met aan en uit schakelaar
LED lampje

bij ontvangst moeten alleen de twee draadjes van de LED aan de draadjes van de batterijhouder gesoldeerd worden

total prijs inclusief internationale verzending (ik ben in Engeland woonachtig) 18 euro. indien ge-intereseerd laat me weten via PM betaling kan via bank overschrijving of via Paypal
 

Bijlagen

  • IMG_6859.JPG
    IMG_6859.JPG
    137,4 KB · Weergaven: 34
  • IMG_6861.JPG
    IMG_6861.JPG
    74,7 KB · Weergaven: 36
  • IMG_6862.JPG
    IMG_6862.JPG
    133,4 KB · Weergaven: 35
  • IMG_6863.JPG
    IMG_6863.JPG
    116,1 KB · Weergaven: 35
  • IMG_6864.JPG
    IMG_6864.JPG
    123 KB · Weergaven: 32
  • IMG_6865.JPG
    IMG_6865.JPG
    131,5 KB · Weergaven: 34
  • IMG_6867.JPG
    IMG_6867.JPG
    134,3 KB · Weergaven: 33
  • IMG_6868.JPG
    IMG_6868.JPG
    152,5 KB · Weergaven: 34
  • IMG_6870.JPG
    IMG_6870.JPG
    84,7 KB · Weergaven: 30
  • IMG_6871.JPG
    IMG_6871.JPG
    120,2 KB · Weergaven: 36

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
89
26
Ljouwert
Wat een leuk project!
Heb het in-elkaar prutsen van een lampje op m'n P1CC al een tijdje op m'n todo-lijstje staan, maar kom er maar niet aan toe.
Wat ik me bij jouw oplossing afvraag:
- schakelt 't lampje aan bij 't inschakelen van de machine (geloof 't niet, want zie ik niet een knopje?) - want dat zou 'm wel vét maken.
- is het, net als bij festool, een lampje dat mee-stroboscoopt met 't zaagje (nee, dat is natuurlij véél te wishful denken)
- ben je niet bang dat die kleine draadjes snel ergens aan vast haken, en kapot trekken?
- heb je last van schaduw werking (stukje draadstaal)?

Sorry voor m'n kritische houding, en €18 is niet veel, maar ik moet nog even overtuigd worden.
 

Lummac

Nieuw lid
12 mrt 2024
10
6
Woking, GB England
Kritiek is goed- daar wordt je sterker van

Nee dit gaat niet over de schakelaar van de decoupeerzaag, will niks daaraan veranderen, mijn machine was nog onder garantie dus afblijven.

lampje gaat aan via de schakelaar op de batterij houder. - het is een aftermarket modificatie - Mafell had dit vanaf nieuw moeten doen

ik heb de draadjes los gelaten, op die van mij zitten die vast met gewoon elestiek en werkt perfect, nog niet in vast gehaakt, maar je hebt gelijk ze moeten goed tegen de decoupeerzaag gehouden worden om een breuk te voorkomen. de Euro 18 zit hem voornamelijk in de transport van Engeland, en de aankoop van de batterijhouder
 
  • Leuk
Waarderingen: sibejan

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.