Te koop; RatRig Killerbee 1515 CNC freesmachine

De houtdraaier

Actieve deelnemer
24 okt 2017
51
17
Bennekom
Goedenavond,

Te koop aangeboden;
Mijn mooie RatRig killerbee CNC frees, met een werkbereik van ca. 150x150 cm. Ik heb de machine 2 jaar geleden gekocht en opgebouwd. Mechanisch helemaal van RatRig, de sturingskast heb ik zelf samengesteld, en de motoren zijn JMC hybrid servo’s. De sturingskaart is Centroid Acorn, een zeer betrouwbaar systeem. Geleiders lopen op 0,02mm precies, bedrading allemaal gelabeld, gewoon netjes:).
Waarom doe ik hem weg? Ik heb een grotere, zwaardere machine gekocht met toolwisselaar en vacuumtafel, om de toename in aanvragen te kunnen bedienen. Deze machine is in perfecte staat, inpluggen en gaan!
VraagprIjs; €5500
Te koop inclusief houten onderstel voor meerprijs.
Op te halen in Bennekom. Hij is niet heel licht, maar met z’n 2en-3en wel te tillen.

Bijlagen

• DSC_0169.jpeg
    DSC_0169.jpeg
    108,6 KB · Weergaven: 51

siolan

Actieve deelnemer
10 feb 2025
29
10
Amsterdam
Is het een killerbee of een stronghold pro?

Wat is het verschil met de nieuw model die we kunnen voor 4000€ op het website van ratrig vonden?

De houtdraaier

Actieve deelnemer
24 okt 2017
51
17
Bennekom
Het is een stronghold pro:)
Goede vraag! Het verschil zit hem met name in de elektronica. Motoren zijn geüpgraded, en de hele sturingskast is vanaf scratch gebouwd met professionele componenten. Dat is allemaal echt nog een slag hoger dan de RatRig kits zegmaar. Dat merk je met name in hoe soepel/snel de motoren lopen. De controller is een Centroid Acorn, ook een mooie upgrade. Al met al heb ik daar heel wat uurtjes en centjes ingestoken, en daar is het prijs verschil ook in te zien:) maar doe gerust een bod, in overleg is er een hoop mogelijk!!

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.