Te koop: originele lamello koekjes in alle maten

SebMeijer84

Actieve deelnemer
16 apr 2016
40
0
Santpoort
Hallo allemaal,

Tijdens het opruimen van mijn werkplaats kwam ik er achter dat ik een hele grote voorraad Lamello koekjes heb liggen in alle maten (0,10,20).

Voor de komende periode heb ik geen bouwplannen, en zoveel voorraad heb ik simpelweg gewoon niet nodig.
Vandaar dat ik hier een deel in de aanbieding doe, ook omdat ik weet dat ze momenteel lastig te krijgen zijn en mensen er misschien wel om zitten te springen.

Omdat er misschien mensen zijn die net als ik niet de grotere aantallen nodig hebben en er geen kleine verpakkingen meer te krijgen zijn, wil ik ze per 100 stuks verkopen, prijs per 100 stuks is € 3,75.

Ophalen is mogelijk, verzenden kost € 4,50 voor een brievenbuspakketje met track & trace, tot een max van 400 stuks in totaal per pakje.

Een mix van verschillende maten kan ook, dus bijvoorbeeld 200 x 20, 100 x 10 en 100 x 0.

Ik heb in totaal 500 x 20, 400 x 10 en 200 x 0.

Alles in 1 x voor de liefhebber kan ook, verzendkosten zijn dan €7,50 met track en trace.


Interesse? Stuur me een pb!

Gr. Seb
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
Bij deze breng ik dit topic nog maar eens onder de aandacht, alhoewel er weinig animo voor lijkt te zijn:
 
  • Leuk
Waarderingen: jelmer

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.