[Te koop] Nieuwe bessey corpusklemmen / lijmklemmen KRE 800/95.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djjvb

Actieve deelnemer
20 sep 2017
44
14
Nijkerk
Ik heb nog een paar nieuwe Bessey corpusklemmen. De KRE 800/95. Hebben dus een klembereik van 80 cm. Zijn helemaal nieuw in doos, waar er 2 in zitten. Bij voorkeur verkoop ik ze per 2. Heb nog een paar setjes. Vaste prijs is €100 voor 2 klemmen. Eventueel ook per stuk te koop voor €55,- Op te halen in Nijkerk (eventueel te verzenden, kosten voor koper). Zit nog de normale garantie op.

IMG_9348.JPG
 

Meneermulder

Nieuw lid
7 okt 2018
1
0
't Zand (NH)
Ik heb nog een paar nieuwe Bessey corpusklemmen. De KRE 800/95. Hebben dus een klembereik van 80 cm. Zijn helemaal nieuw in doos, waar er 2 in zitten. Bij voorkeur verkoop ik ze per 2. Heb nog een paar setjes. Vaste prijs is €100 voor 2 klemmen. Eventueel ook per stuk te koop voor €55,- Op te halen in Nijkerk (eventueel te verzenden, kosten voor koper). Zit nog de normale garantie op.

Bekijk bijlage 105030
ik heb wel interesse.
heb je een PB gestuurd.
 

ope1967

Actieve deelnemer
12 aug 2017
140
55
He moderatortje wel erg inconsequent van je, in een van mijne eerste berichten was gezeur over prijsstellingen geen enkel probleem, verwijder bij deze mijn hele account maar plus alle gegevens met het recht op vergeten te worden online... eikel!!!
 
  • Grrr
  • Wow
Waarderingen: Scheppie en klaas0639

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Ik neem aan dat je wat van slag bent door alle tegenstellingen die we momenteel in de maatschappij uitvergroot zien. Het is niet bedoeld als een persoonlijke aanval op jou, maar we willen het beleid wat aanscherpen en wat eerder ingrijpen als zich dat voordoet. Het kan dus kloppen dat er voorheen wat onachtzaam mee werd omgegaan. Bovendien ben ik momenteel de enige moderator die voldoende tijd heeft om (bij uitzondering) te modereren. Dat treft jou nu toevallig. Ik vind dat je nu wel erg hard naar mij uitvalt en mij erg klein maakt…… Neem even de tijd om je te bezinnen en met mildheid verder mee te doen op dit vriendelijke forum waar we nooit direct uitgaan van kwade opzet.

Groet van Fons, Moderator
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.