Te koop: Jet DC1100 afzuiging, Huvema kolomboor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orpheo

Nieuw lid
12 jul 2022
20
6
Aalsmeer
Op suggestie van een aantal forumleden zet ik even in dit topic alles te koop dat ik nog heb lopen, puur omdat die machines écht weg móeten vóór 28 juli omdat de huur dan afloopt.

Te Koop: Jet DC1100 afzuiging:
Ik bied te koop aan mijn Jet afzuiging. Deze machine heeft veel vermogen, de motor draait prima. Is verrijdbaar en relatief lichtgewicht. Het filter bovenop de machine is goed schoon te maken en de zakken zijn eenvoudig te vervangen. Ik MOET deze machine kwijt vóór 28 juli! De nieuwprijs is 1050 euro; mijn vraagprijs is écht een dumpprijs. De machine is wat stoffig op de foto maar heb 'm intussen schoongeblazen (dank u, compressor! ;) )

Vraagprijs: 200Euro, te Aalsmeer
1658323097498.png

Te Koop: Huvema Kolomboor HU16K

Ik bied te koop aan mijn Huvema kolomboormachine. Deze machine draait op 230 volt en is behoorlijk groot. De afstand van de voet tot de het midden van de spindel is 17cm; toerental ligt tussen de 230 en 2730 w/minuut. Vermogen is 375 watt en hij weegt 52 kilo.

Hoe de machine op de foto's staat, is hoe deze geleverd wordt. Ik heb de splinterkap niet meer bij de machine (is na 2 verhuizingen kwijt geraakt) maar deze is nog los te bestellen bij Huvema. Ik MOET de machine kwijt vóór 28 juli! Vandaar ook de lage vraagprijs. De machine MOET weg.

Vraagprijs: 200Euro, te Aalsmeer

(open voor suggesties voor beide machines!)
1658323197928.png

- Het lijkt erop dat de deWalt gereserveerd is en vanavond verkocht raakt! -
 

Bijlagen

  • 1658310817486.png
    1658310817486.png
    547,3 KB · Weergaven: 158
Laatst bewerkt:

Orpheo

Nieuw lid
12 jul 2022
20
6
Aalsmeer
Ik heb nog meer topics gemaakt met machines die ik in de verkoop heb, maar alleen déze lijkt online?

Dat gezegd hebbende: deze machine lijkt te zijn 'verkocht' in combinatie met een andere! Ik pas even de titel aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco `67

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik heb nog meer topics gemaakt met machines die ik in de verkoop heb, maar alleen déze lijkt online?

Dat gezegd hebbende: deze machine lijkt te zijn 'verkocht' in combinatie met een andere! Ik pas even de titel aan.
Ik zie alleen deze en de lintzaag
 

Orpheo

Nieuw lid
12 jul 2022
20
6
Aalsmeer
Ik zie dat de andere verkooptopics nog niet actief zijn? Damn... Juist nu ik écht met spoed apparaten kwijt moet, omdat op 28 juli de huur afloopt, werkt het forum niet mee :p
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik zie dat de andere verkooptopics nog niet actief zijn? Damn... Juist nu ik écht met spoed apparaten kwijt moet, omdat op 28 juli de huur afloopt, werkt het forum niet mee :p
misschien alles in dit topic gooien en de titel veranderen? Dan heb je alles wat nog niet verkocht is online staan.
 

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Ik zie dat de andere verkooptopics nog niet actief zijn? Damn... Juist nu ik écht met spoed apparaten kwijt moet, omdat op 28 juli de huur afloopt, werkt het forum niet mee :p
Misschien een soort spam blokkering. Post de andere topics met iets meer tijd ertussen!

PS. sle je een vandikteschuurmachine hebts staan mag je me direct een PB sturen, kom ik hem zo halen :)

of een kleine domino :)
 
Laatst bewerkt:

Rdl

Post veel
7 okt 2021
968
396
hilversum
Ik zie dat de andere verkooptopics nog niet actief zijn? Damn... Juist nu ik écht met spoed apparaten kwijt moet, omdat op 28 juli de huur afloopt, werkt het forum niet mee :p
zet ze gewoon tijdelijk in dit topic.
dan weten mensen er in ieder geval van.
 

Orpheo

Nieuw lid
12 jul 2022
20
6
Aalsmeer
Neen, de vlakvandikte lijkt te zijn vergeven. Alleen die kolomboor en afzuiging (en de lintzaag in een ander topic) heb ik nog liggen.
 

Orpheo

Nieuw lid
12 jul 2022
20
6
Aalsmeer
Hoi Orpheo,
De huvema kolomboor heeft mijn interesse gewekt, maar ik mis de vraagprijs. Kan je die me laten weten?
Hoi, ik heb de tekst even aangepast. Ik mik op 200E, maar sta open voor suggesties! Ja, ik wil écht héél graag van al mijn machines af. Hoe sneller, hoe beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.