Te Koop- hout Blauwe Regen

Jpons

Nieuw lid
3 feb 2025
2
3
ede
Wie heeft er interesse in stammetjes Blauwe Regen?
Valt gezien de houtsoort vast iets moois mee te maken dus zonde om in de open haard te laten verdwijnen

Bijlagen

• blauwe regen.jpg
    blauwe regen.jpg
    269 KB · Weergaven: 59

Rik Hechtel

Actieve deelnemer
22 jul 2022
126
41
Noord-Limburg, Vlaanderen
Ter info:

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.401
2.348
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ter info:
goeie verwijzing, @Rik Hechtel
we blijven hier de vrijbuitende verkopers maar schrijven dat én plaats van afhalen én prijs nodig zijn
zouden we vanaf de 1ste overtreding geen 10 % van de verkoopprijs inhouden ?

1738612371017.png

Jpons

Nieuw lid
3 feb 2025
2
3
ede
mogelijks
het zijn meestal de 1-dags-vliegen die hier de houten stok in het kakelende hoenderhok gooien
laat ons op @Jpons wachten

Bekijk bijlage 153286
Bedankt voor al jullie opmerkingen.
Dit forum is nieuw voor mij en ik wist deze regels niet. Ik hoop er gewoon iemand blij mee te kunnen maken die er wellicht iets moois van kan maken.
Ophalen (of bezorgen) kan in Ede.
De prijs maakt mij niet uit, al wil iemand het gratis hebben. Als er dan maar iets moois van gemaakt wordt ben ik blij.
Als dit niet op dit forum hoort dan haal ik het er weer af, maar ik hoopte op dit forum creatieve mensen te bereiken

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.508
3.255
Zo zien jullie maar. Er zijn ook gewoon mensen die wat aardigs voor hun medemensen willen doen. Niet iedereen heeft gelijk dollar tekens in zijn ogen.

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.696
1.193
Fryslân
Misschien ten overvloede, maar het gaat hier om blauwe regen (een klimplant) en niet te verwarren met gouden regen (de boom). Vaak zijn mensen hiermee in de war.

In ieder geval, leuk dat je het hier aanbied! De één zijn rommel, is goud voor iemand anders.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.