Te koop, helemaal nieuwe Festool TKS 80 EBS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem R

Actieve deelnemer
5 apr 2021
29
5
Almkerk
Te koop, helemaal nieuwe Festool TKS 80. Zie eventueel marktplaats voor meer info. Hij is absoluut in nieuwstaat en enkel gebruikt voor een paar proef zaag snedes. Waarom de verkoop? Ik kom er achter dat ik hem in de praktijk niet gebruik maar makkelijker even naar de zaak rij waar ik werk en waar ik een altendorf tot mijn beschikking heb.

Aangezien ik een waarschuwing kreeg om te vermelden wat vraagprijs/locatie is bij deze,
Ik heb er 1860 voor betaald, hij mag voor 1600 weg. Hij is absoluut in Nieuwstraat!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Boktor026

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
262
67
Grönnen
Het zal deez zijn :
Niet dat ik zelf interesse heb, ik heb hier een kleine versie van, al jaren.
Erg handig zo'n klein zaagtafeltje voor klein zaagwerk op de plek waar je bezig bent, dan hoef je niet elke keer heen en weer te lopen/rijden. :)

• Leuk
Waarderingen: Willem R

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.100
2.250
Klein-Brabant, Vlaanderen
Kunt u PB sturen? Weet niet of dat kan op het forum?
ter info

iedereen kan een pb sturen
rechtsboven op de omslag klikken, dan op 'start nieuwe privéconversatie' klikken, je bestemmeling intikken + boodschap samenstellen
schermuitsnede hier onder
1622548332640.png

als je links op iemands naam klikt, dan lijkt het alsof je een privé-conversatie start
in praktijk stel je een profielbericht op, dat de andere leden ook kunnen lezen
een schoonheidsfoutje op woodworking
1622548476506.png

• Leuk
Waarderingen: Willem R

Willem R

Actieve deelnemer
5 apr 2021
29
5
Almkerk
ter info

iedereen kan een pb sturen
rechtsboven op de omslag klikken, dan op 'start nieuwe privéconversatie' klikken, je bestemmeling intikken + boodschap samenstellen
schermuitsnede hier onder
Bekijk bijlage 103814

als je links op iemands naam klikt, dan lijkt het alsof je een privé-conversatie start
in praktijk stel je een profielbericht op, dat de andere leden ook kunnen lezen
een schoonheidsfoutje op woodworking
Bekijk bijlage 103815
Bedankt voor de uitleg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.