Te Koop HBM 600 zaagtafel

Melencolia

Nieuw lid
18 jul 2014
21
0
Hoi allemaal,

Een dezer dagen wordt mijn nieuwe zaagtafel geleverd. Dat betekent dat mijn trouwe HBM 600 naar een andere eigenaar mag. Hij is mij altijd goed bevallen maar ik wilde al heel lang een Sawstop en heb die knoop nu het kan doorgehakt. Had Sawstop niet naar Europa gekomen had ik geen nieuwe overwogen denk ik.
De zaagtafel komt met mitre gauge, verrijdbaar onderstel en 3 verlengtafel stukken, ik heb zelf een riving knife gemaakt voor als je niet geheel wilt doorzagen en de originele met stofkap komt er ook bij. Er zitten wel wat gebruikerssporen op de tafel maar geen roest.
Belangrijk voor mij is dat je hem zelf komt ophalen en nog belangrijker dat je hem zelf kunt opladen met iemand. Ik ben helaas fysiek niet in staat te helpen. Het is in Friesland bij Sneek In de buurt.
Hij gaat zometeen in de weg staan dus mocht hier geen interesse zijn dan zet ik hem volgende week op marktplaats.

vraagprijs is €750 euro, of doe een bod, ik hoop er iemand blij mee te kunnen maken dat is ook belangrijk!

groet Chris

Bijlagen

• IMG_2373.jpeg
    IMG_2373.jpeg
    61,3 KB · Weergaven: 62
  • IMG_2374.jpeg
    IMG_2374.jpeg
    79,6 KB · Weergaven: 57
  • IMG_2375.jpeg
    IMG_2375.jpeg
    51,1 KB · Weergaven: 53
  • IMG_2376.jpeg
    IMG_2376.jpeg
    55,4 KB · Weergaven: 59
  • IMG_2377.jpeg
    IMG_2377.jpeg
    138,2 KB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.