[Te koop] Grote opgeknapte Huvema HU 22 BS figuurzaagmachine (€85)

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
IMG_6354.jpeg

Deze figuurzaagmachine is een stuk groter dan de meeste figuurzagen. De afstand van het zaagje tot de achterkant van de beugel is maar liefst 55 cm en de maximale zaagdikte in hout is 50 mm! De zaag is grotendeels van gietijzer en weegt maar liefst 31 kg. De zaag is 1/8 pk en is 220V. De zaag gebruikt standaard stiftzaagjes (125 - 130 mm), maar er kunnen ook zaadjes zonder stift in geklemd worden.

IMG_6355.jpeg

IMG_6361.jpeg

De zaag is volledig schoongemaakt en geolied. Het gietijzeren blad en de meeste andere onderdelen zijn roestvrij. Deze Huvema heeft een werkstukken voor extra veiligheid. Het blaasbalgje is kapot, waardoor deze geen lucht blaast.De machine loopt soepel en het verwisselen van een zaagje in super snel gedaan.

De vraagprijs is €85 en de zaag is op te halen in Maastricht.

IMG_6358.jpeg

IMG_6356.jpeg
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.197
558
Dat lijkt me een erg mooie machine voor die prijs (en omgekeerd). Maar ik ga er geen 720 km voor rijden, sorry :cry:
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Het is ook een mooie machine. Maar ik zou er waarschijnlijk ook geen 720 km voor rijden. Tenzij je het combineert met een dagje/weekendje Zuid-Limburg/Maastricht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.