[Te koop gevraagd] stevige tafelzaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
71
30
Veldhoven
Ik heb onlangs via marktplaats contact gehad met iemand om een tafelzaag te kopen en na afgesproken te hebben wanneer ik hem kon ophalen heeft hij hem opeens aan iemand anders verkocht die dichterbij woonde.

Nu ben ik dus opzoek naar een tafelzaag om mijn huidige kleine Atika mee te kunnen vervangen.

Heeft er iemand dus een stevige tafelzaag met een gietijzeren blad staan die hij eventueel aan een student zou willen verkopen?

Budget is van 600 tot eventueel 1000 euro naargelang de kwaliteit.

Foto om te laten zien waar ik ongeveer naar opzoek ben.

1718876256916.png
 

Koos

Actieve deelnemer
28 sep 2009
209
41
Amsterdam
Ik heb diverse zaagtafels gehad. Wat ik heel fijn vind is dat de parallelgeleider ook aan de achterkant van het gietijzeren blad geklemd wordt.
 

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
71
30
Veldhoven
Ik heb diverse zaagtafels gehad. Wat ik heel fijn vind is dat de parallelgeleider ook aan de achterkant van het gietijzeren blad geklemd wordt.
Dat zijn over het algemeen zeker de betere ja, maar zolang de prijs goed is en de geleider stevig ben ik al snel blij.
 

MarcDekker

Actieve deelnemer
23 feb 2017
47
3
Ik heb onlangs via marktplaats contact gehad met iemand om een tafelzaag te kopen en na afgesproken te hebben wanneer ik hem kon ophalen heeft hij hem opeens aan iemand anders verkocht die dichterbij woonde.

Nu ben ik dus opzoek naar een tafelzaag om mijn huidige kleine Atika mee te kunnen vervangen.

Heeft er iemand dus een stevige tafelzaag met een gietijzeren blad staan die hij eventueel aan een student zou willen verkopen?

Budget is van 600 tot eventueel 1000 euro naargelang de kwaliteit.

Foto om te laten zien waar ik ongeveer naar opzoek ben.

Bekijk bijlage 145145
Hoi, ik heb wellicht een zaag voor je staan. Of eigenlijk bij bekende van mij die een huis leeghalen van een overleden broer. Ik ben er later deze ochtend en zal dan een foto plaatsen. Is wel ouder, een ulmia geloof ik. Prijs is teab; ze maken er liever iemand blij mee dan de hoofdprijs. Alle opbrengsten doneren ze aan de kankerstichting. Staat in Oosterbeek bij Arnhem. Ophalen vandaag of volgende week zondag. Ook nog mooie werkbank, vlakbankje, vandikte bankje, afzuiging, hout en zwaluwstaart jig.

Groet, Marc
 
  • Leuk
Waarderingen: jelmer

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
71
30
Veldhoven
Hoi, ik heb wellicht een zaag voor je staan. Of eigenlijk bij bekende van mij die een huis leeghalen van een overleden broer. Ik ben er later deze ochtend en zal dan een foto plaatsen. Is wel ouder, een ulmia geloof ik. Prijs is teab; ze maken er liever iemand blij mee dan de hoofdprijs. Alle opbrengsten doneren ze aan de kankerstichting. Staat in Oosterbeek bij Arnhem. Ophalen vandaag of volgende week zondag. Ook nog mooie werkbank, vlakbankje, vandikte bankje, afzuiging, hout en zwaluwstaart jig.

Groet, Marc
Ik zie de fotos graag tegemoet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.