Te koop gevraagd: JDS of Woodpeckers Multi-router

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.849
569
Ik besef dat het een long shot is, maar ik had toch graag gepolst of er hier toevallig iemand is die er geen werk meer voor heeft en de zijne/hare van eigenaar wilt laten veranderen.

mr10010-b.jpg

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.197
616
Noord-Veluwe
Dat ding van Woodpeckers is een stuk zwaarder uitgevoerd dan de Pantorouter. Kwalitatief gezien is dit echt wel een stapje omhoog. Toch zou ik zelf eerder geneigd zijn de Pantorouter kopen. Al was het alleen maar omdat ik hun systeem voor mallen fijner vind. En bovendien is het eenvoudiger om daarvoor zelf mallen met de 3D-printer te maken. Ik ben er ook niet zeker van of de hier in Europa min of meer de facto standaard 65 mm freeshalzen (denk aan bijvoorbeeld de Makita) in de houder van de Multi-router passen.

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.849
569

Doet dit niet precies hetzelfde? Of mis ik wat?
De bewerkingen zijn in principe hetzelfde, maar de multi-router is een heel precies en betrouwbaar concept dat zichzelf al 40 jaar bewezen heeft en dat Woodpeckers een aantal jaar geleden geoptimaliseerd heeft.

3-dimensioneel beweegbaar ?
van waar komt de aandrijving ?

Hier en op YT etc vind je het nodige beeldmateriaal
Ik ben er ook niet zeker van of de hier in Europa min of meer de facto standaard 65 mm freeshalzen (denk aan bijvoorbeeld de Makita) in de houder van de Multi-router passen.
Mede daardoor hoop ik een volledig functioneel geheel in BE/NL te kunnen kopen, want de nieuwprijs incl freesmotor, verzending en tax is toch best stevig. Ik heb al van een aantal mensen gelezen dat ze de multi-router al 20-30 jaar in gebruik hebben zonder problemen, dus het zal de prijs wel waard zijn. Maar blijft toch een stevige hap.

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.