Te koop: Festool TS 55 EBQ-Plus + 1400/2 geleiderail

philippe

Actieve deelnemer
10 jul 2016
95
29
Kinderen een week op skivakantie met mama, huisje leeg, papa tijd! De projecten lagen al voorbereid op de printer, de aanhangwagen opgeruimd zodat ik de platen kon gaan inkopen, zorgvuldig de juiste muziekselectie in de playlist gezet, tosti ijzer van de zolder gehaald... Kortom, ik was er helemaal klaar voor...

Lockdown!

Mama en kinderen de hele week thuis, bouwmarkt gesloten, ... Laat dan maar zitten, ik ga wel een andere hobby zoeken! (*)

Zodoende, bij deze in de aanbieding:

Mijn festool TS 55 EBQ-Plus zaag, incl. 1400/2 geleiderail. Ik gok dat het beestje zo'n 15 jaar oud is, maar alleen hobbymatig gebruikt en hij zal in die tijd ongeveer net zoveel meter hebben afgelegd als in een maand of 2 bij een professional. Je krijgt er het originele zaagblad bij (ik kan er nog prima mee zagen), en een 1400/2 geleiderail, die wel het bewijs bij zich draagt dat onder een hoek van 45 graden zagen door een lange plaat, uit het losse handje en boven je macht geen goed idee is. Met andere woorden, er is een hap uit maar hier heb je geen last van tijdens het zagen (Ik zal nog een foto van de rail toevoegen).

Uiteraard is, indien gewenst, alles in werkende toestand te aanschouwen in het Brabantse Soerendonk. De vraagprijs voor het geheel is 300,-.


*Dit verhaal is gebaseerd op ware feiten, maar geromantiseerd voor dramatisch effect. De gortdroge reden waarom deze naar een nieuw baasje gaat is dat ik ben geswitched naar een TSC model.

Zonder foto's geen bewijs, dus:
1608387969657.png

1608387997564.png
1608388013293.png
1608388024951.png
1608388040990.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Superkees

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.